۵ آذر ۱۳۹۸، ۹:۵۸

مدیرکل بهزیستی استان زنجان:

«مدیریت مورد» برای ۱۰۰معتاد بهبود یافته در زنجان انجام می شود

«مدیریت مورد» برای ۱۰۰معتاد بهبود یافته در زنجان انجام می شود

زنجان-مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: برای ۱۰۰ معتاد بهبود یافته در استان زنجان«مدیریت مورد» انجام می شود و پرونده تشکیل شده و مددکار معتاد بهبود یافته را راهبری می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد محمدی قیداری صبح سه شنبه در جلسه شورای معاونین در محل بهزیستی استان زنجان، از وجود ۱۳ کمپ مرکز ترک اعتیاد در استان زنجان خبر داد و گفت: برای ۲۶۵ معتاد پرونده تشکیل شده است و  معتادین در مراکز ترک اعتیاد خدمات درمانی دریافت می کنند.

وی اظهار کرد: برای ۱۰۰ معتاد بهبود یافته در استان زنجان مدیریت مورد«مددکاری اجتماعی» انجام می شود و پرونده تشکیل شده و مددکار معتاد بهبود یافته را راهبری می کند و این امر باعث شده معتادین بهبود یافته اشتغال خوبی را برای خود ایجاد کنند. 

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: حمایت بعد از ترک اعتیاد خارج از محیط کمپ مورد توجه بهزیستی است تا دوباره به سمت اعتیاد نروند.

محمدی قیداری ابراز کرد: اعتیاد مادر آسیب‌های اجتماعی  است و در صدر آسیب‌های اجتماعی قرار دارد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه برای پیشگیری از معضل اعتیاد باید فعالیت فرهنگی  صورت گیرد، افزود: برای پیشگیری از اعتیاد باید در تمام همه محورهای اجتماعی و فرهنگی کار شود.

محمدی قیداری تصریح کرد: آموزش پیشگیری از اعتیاد ضروری است و  ارائه آموزش مهارت‌های زندگی، اجرای برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد با رویکرد اجتماع‌محور اعم از محله محور و کار محور  از گرایش افراد به مصرف موادمخدر جلوگیری می کند.

کد خبر 4781154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha