۶ آذر ۱۳۹۸، ۱۵:۰۴

مدیر فرهنگسرای المهدی(عج) خبر داد:

اجتماع بزرگ بانوان بسیجی منطقه راوندکاشان در فرهنگسرای المهدی

اجتماع بزرگ بانوان بسیجی منطقه راوندکاشان در فرهنگسرای المهدی

کاشان - مدیر فرهنگسرای المهدی(عج) از اجتماع بزرگ بانوان بسیجی منطقه راوند کاشان در این فرهنگسرا خبر داد.

محمدرضا گلسرخی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه بسیج خواهران اولین و گسترده ترین تشکل مردمی زنان بعد از انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: خواهران بسیجی منطقه راوند به مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس بسیج مستضعفان به فرمان امام خمینی(ره) چهارشنبه ششم آذرماه بعد از نماز مغرب و عشا در فرهنگسرای المهدی(عج) تجمع می کنند.

وی با اشاره به عضویت یک هزار و ۳۵۰ نفر از منطقه راوند در بسیج خواهران ابراز داشت: حضور فعال بانوان منطقه راوند، طاهرآباد و خزاق در برنامه های فرهنگسرا به ارتقای فرهنگ مشارکت پذیری سرمایه های اجتماعی و تحقق آرمان ها و سند چشم انداز فرهنگسرای المهدی(عج) می انجامد.

مدیر فرهنگسرای المهدی(ع) یکی از مهمترین اهداف این فرهنگسرا را توسعه مشارکت های اجتماعی اقشار مختلف منطقه راوند، طاهرآباد و خزاق دانست و تصریح کرد: به این منظور کارگاه ها و دوره های آموزشی مختلفی در این زمینه برنامه ریزی و تشکیل شده است.

وی با اشاره به لزوم آموزش و تربیت فرزندان و تبیین حقوق والدین و فرزندان جهت حضور فعال آنان در اجتماع بیان داشت: به این منظور کارگاه های حقوق متقابل والدین و فرزند هر هفته به صورت مرتب توسط فرهنگسرای المهدی(عج) با مشارکت مدارس منطقه برگزار می شود.

گلسرخی با بیان اینکه توسعه ورزش های همگانی نقش موثری در سلامت جسم و روان افراد به خصوص در کودکان و نوجوانان دارد، افزود: از جمله رویکردهایی که توسط فرهنگسرای المهدی(عج) به طور جدی دنبال می شود توسعه ورزش همگانی و نشاط اجتماعی با مشارکت مدارس منطقه است.

کد خبر 4782592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha