۱۰ آذر ۱۳۹۸، ۱۳:۱۵

حواشی روز اول ثبت نام انتخابات در شیراز

دردسرهای حضور خبرنگاران برای حضور در سایت ثبت نام

دردسرهای حضور خبرنگاران برای حضور در سایت ثبت نام

شیراز_ ثبت نام از کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حالی درفرمانداری شیراز آغاز شد که خبرنگاران نیز با مشکلات جدیدی ازجمله محدودیت حضور در محل ثبت نام نامزدها دست و پنجه نرم کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، از ساعت ٨ صبح دهم آذرماه ماراتن انتخابات آغاز و به صورت رسمی هم فرایند ثبت نام از ساعت ١٠ صبح شروع شد. 

در اولین روز  از ثبت نام از کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبرنگاران که برای پوشش خبری این رویداد در محل فرمانداری حضور داشتند نیز با مشکلاتی مواجه شدند. 

پیشتر و در سال هایی که فرایند انتخابات در فرمانداری شیراز برگزار میشد شاهد بودیم که خبرنگاران با حضور در طبقه پنجم فرمانداری و حضور در سایت انتخاباتی امکان گفت و گو با کاندیداهای نهایی را داشتند اما امسال با حضور در فرمانداری از حضور افراد در طبقه پنجم ممانعت به عمل آمد.

پس از این موضوع بود که جلسه ای با فرماندار شیراز برگزار و مسائل مطرح شد.

موضوعاتی که در این جلسه مطرح شد  بیشتر تاکید بر حضور خبرنگاران در سایت انتخاباتی  و گفت وگو با کاندیداهای احتمالی بود که این موضوع نیز با پذیرش فرماندار شیراز مواجه شد. 

محمدرضا امیری فرماندار شیراز در این دیدار با خبرنگاران خاطرنشان کرد که علت عدم حضور خبرنگاران در سایت انتخاباتی نبود فضای کافی برای حضور اصحاب رسانه است. 

 وی افزود: میزخدمتی که در طبقه اول واقع شده و رو به روی سالن آمفی تئاتر فرمانداری که محلی برای مشاهده و نظارت مدارک کاندیداها است به عنوان جایگاه اصحاب رسانه درنظر گرفته شده است. 

امیری ادامه داد: روزانه سعی شده تا گزارش عملکرد ستاد انتخابات فرمانداری شیراز از طریق رسانه های مختلف به اطلاع مردم فارس و شیراز برسد تا مردم در جریان انتخابات پیش‌رو قرار گیرند. 

فرماندار شیراز همچنین روابط عمومی خود را مکلف کرد تا امکان حضور پنج نفر در ساعات مختلف را در ستاد انتخابات فراهم کند تا امکان گفت و گو خبرنگاران با کاندیداهای نهایی فراهم شود.

کد خبر 4785489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha