۲۵ آذر ۱۳۹۸، ۲۲:۱۶

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه:

دایره انقلاب به عده خاصی محدود نیست/بساط چپ و راست برچیده شده است

دایره انقلاب به عده خاصی محدود نیست/بساط چپ و راست برچیده شده است

بوشهر - مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دایره انقلاب به عده خاصی محدود نیست گفت: بساط چپ و راست سیاسی در جامعه برچیده شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عظیم ابراهیم پور دوشنبه‌شب در یادواره سرداران و ۸۵ شهید شهرستان دیلم اظهار داشت: خانواده شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند و شرمنده هستیم که نتوانستیم آنگونه که باید آنها را تکریم کنیم.

وی اضافه کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون انواع امان‌نامه‌ها به نام قدرت، شهوت، ثروت، مدرک، شهرت، حقوق نجومی و اختلاس به عده‌ای رسید که هر کدام خود را به نوعی ذی حق دانستند.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه تصریح کرد: این افراد خود را برتر از دیگران دانسته و به نوعی آقازاده دیدند در حالی که آقازاده‌های واقعی شهدای دوران انقلاب، دفاع مقدس، مدافعین حرم و امنیت هستند که جزء اعتلای نظام و انقلاب هیچ هدفی را دنبال نمی‌کردند.

ابراهیم پور بیان کرد: اگر طی این ۴۱ سال شاهد پیروزی‌های فراوان کشورمان در جبهه‌های مختلف بر علیه توطئه های جهان استکبار هستیم به دلیلی نگاه خاصی است که خداوند به حرمت خون شهدا و رزمندگان صدیق اسلام به ما ارزانی داده است.

وی ادامه داد: ۵۲ کودتا در دوران انقلاب، ترورهای کور دهه ۶۰، جنگ تحمیلی ۳۶ کشور به سردستگی آمریکا توسط صدام بر علیه ما و فتنه های ۷۸، ۸۸ و ۹۸ همگی در حالی بر علیه ملت ایران توسط استکبار جهانی و ایادی داخلی آنها ایجاد شد که همه آنها با عنایت خداوند و حضور مردم انقلابی ایران اسلامی یکی پس از دیگری نقش بر آب شد.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: در تمامی دولت‌های پس از انقلاب خادمین و خائنین نیز بودند که به برکت خون شهدا، خداوند به این خادمین عزت و خائنین را به مردم معرفی کرد.

ابراهیم پور  ادامه داد: دایره انقلاب به عده خاصی محدود نیست بلکه هر کس که خالصانه به مردم خدمت کند انقلابی و هر کس که دنبال اشرافیت و حقوق نجومی باشد غیر انقلابی است.

وی با اشاره به شرایط کشور در دهه پنجم بیان کرد: امروز دیگر بساط چپ و راست سیاسی در جامعه برچیده شده و در بین مردم جایگاهی ندارد بلکه تفکر انقلابی و غیر انقلابی است که در جامعه خود را نشان می دهد.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فتنه ۹۸ را به مانند جنگ احزاب دانست و گفت: در جنگ احزاب همه گروه های ضد اسلام در مقابل پیامبر(ص) قرار گرفتند و این فتنه، فتنه سختی است و دشمن امید دارد که با برنامه هایش بر علیه کشور و نظام تمام قد بایستند.

ابراهیم پور ادامه داد: تنها راه برچیدن این توطئه، اتحاد و وحدت و قرار گرفتن زیر خیمه ولایت است هر چند معتقدم که با عنایت خداوند و وحدت مثال زدنی مردم از این پیچ نیز به مانند پیچ های قبلی در مسیر انقلاب به سلامتی گذر خواهیم کرد.

کد خبر 4799779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha