۲۶ آذر ۱۳۹۸، ۰:۵۶

در پی هشدار هواشناسی:

مدارس برخی شهرستانها در هرمزگان سه شنبه تعطیل است

مدارس برخی شهرستانها در هرمزگان سه شنبه تعطیل است

بندرعباس - در پی هشدارهای هواشناسی مبنی بر احتمال جاری شیدن سیلاب ها و آبگرفتگی معابر، برخی مدارس استان هرمزگان فردا سه شنبه ۲۶ آذرماه تعطیل اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر ، به گفته اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان، در پی تداوم باران در استان هرمزگان و هشدارهای هواشناسی هرمزگان مبنی بر احتمال خطر سیلاب ها و آبگرفتگی معابر ونیز با اعلام ستاد بحران مناطق کیش، بستک و جناح تمامی مدارس شیفت صبح و عصر این مناطق فردا سه شنبه ۲۶ آذرماه ۹۸ تعطیل است.

همچنین مدارس شیفت صبح مناطق قشم، شهاب، رویدر و میناب نیز فردا سه شنبه تعطیل اعلام شده است که در صورت تصمیم گیری در مورد تعطیلی مدارس شیفت عصر این شهرستانها متعاقبا اطلاع رسانی می شود.

تمامی مدارس روستائی شهرستان حاجی آباد نیز به دنبال احتمال جاری شدن سیلاب ها و طغیان رودخانه ها فردا تعطیل اعلام شد و در مورد مدارس مرکز شهر نیز فردا تصمیم گیری و اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین به دنبال ممنوعیت تردد سرویس مدارس در شهرستان بشاگرد، مدارس روستا مرکزی این شهرستان که با سرویس جابجا می شوند تعطیل اعلام گردید.

به گفته رئیس ستاد بحران شهرستان بندرعباس،در مورد تعطیلی مدارس شهرستان بندرعباس نیز صبح فردا تصمیم گیری می شود و خانواده ها قبل از فرستادن دانش آموزان به مدرسه از وضعیت دایر بودن مدارس اطمینان پیدا کنند.

کد خبر 4799820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha