۲۶ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۰۷

مدیرکل راهداری استان زنجان:

۲۵مدرسه حاشیه راه ها در استان زنجان ایمن سازی شد

۲۵مدرسه حاشیه راه ها در استان زنجان ایمن سازی شد

زنجان-مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان،گفت: طرح ایمن سازی مدارس حاشیه راهها در۲۵ مدرسه زنجان اجرا شد.

عبدالحسین علی اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه  طی سال ۹۸ این اداره بر ارتقای ایمنی  حاشیه راهها و مدارس حاشیه راهها برنامه ریزی  لازم را تدوین کرده است، اظهار کرد:  ایمن سازی مدارس حاشیه راهها در۲۵ مدرسه و همچنین ایمن سازی فیزیکی مدارس حاشیه ها راهها هم در ۱۰مدرسه انجام شد. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان، گفت: یکی از مهمترین گروه های هدف در طرح ارتقای ایمنی اداره کل حمل ونقل استان زنجان، ارتقا ایمنی دانش آموزان و ایمن سازی مدارس حاشیه راهها است. 

علی اکبری ابراز کرد: ایمن سازی مدارس حاشیه راه‌ ها یک ضرورت اجتماعی برای کاهش آسیب‌ های جاده‌ای است.

وی گفت: ایمنی مدارس به ویژه مدارس حاشیه راه یکی از اصول اصلی دستیابی به حمل ونقل پایدار است و باید به جدمورد توجه قرار گیرد. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان تصریح کرد: این اداره کل بر  آموزش و اقدامات فرهنگی در بحث مباحث ترافیکی هم برنامه هایی را اجرا می کند. 

علی اکبری گفت: بررسی و تحلیل حوادث جاده ای استان زنجان، نظارت بر نصب و به کار  گیری تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری ایمنی و سیستم های کنترل هوشمند، راه اندازی و نظارت بر مراکز ویژه ایمنی ، اجرای طرح های ایمنی همچون ایمن سازی حاشیه راهها، ایمن سازی فیزیکی مدارس حاشیه ها راهها و ارتقای ایمنی موتور سواران و عابرین پیاده و سرنشینان از وظایف مهم این اداره است. 

کد خبر 4799967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha