۲۷ آذر ۱۳۹۸، ۱۳:۳۰

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

مردم سیستان و بلوچستان با مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند

مردم سیستان و بلوچستان با مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند

زاهدان -نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: در اجلاس نمایندگان ولی فقیه کشور موضوع دیدار مردم سیستان و بلوچستان با رهبر معظم انقلاب را مطرح کردم که مورد موافقت ایشان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه زاهدان، آیت الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در نوزدهمین همایش استانی هادیان سیاسی سپاه و بسیج که با موضوع «اخلاق سیاسی و شیوه‌های هدایت در جامعه اسلامی» در محل سالن جلسات کانون شهید عالی زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: انسان باید قدرت تشخیص درست و تجزیه و تحلیل دقیق در وقایع را داشته باشد و در این زمینه حجت ما ولی فقیه و رهبر معظم انقلاب است.

وی با تاکید بر اینکه باید معیار ما در تشخیص و تجزیه و تحلیل درست وقایع، رهبری باشد، افزود: در هفته‌های اخیر جریان افزایش قیمت بنزین را در کشور داشتیم؛ بخشی از مردم اعتراضاتی را داشتند و در این میان دشمن نیز به وسط میدان آمد تا اهداف خود را دنبال کند و برخی از نیروهای خودی نیز حتی به قصد خیر خواهی در این جریان گام نهادند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان تاکید کرد: دشمن قصد سوءاستفاده را داشت که رهبر معظم انقلاب اسلامی به این جریان ورود کردند و با هوشیاری مردم دشمن نتوانست به اهداف خود دست پیدا کند.

وی با بیان اینکه موضوع بنزین یک نمونه از اتفاقاتی است که نیازمند تشخیص و تجزیه و تحلیل درست بود، بیان کرد: بسیج و سپاه باید با تشکیل گروه‌های کوچک ۵۰ تا صد نفره در قالب‌های مختلفی به مثل حلقه‌های صالحین در پی تربیت نیرو باشد.

وی با اشاره به اجلاس نمایندگان ولی فقیه کشور که روز گذشته با حضور رهبری در تهران برگزار شد، به تشریح مهمترین نکات سخنرانی رهبر معظم انقلاب پرداختند و گفت: در این جلسه سلام مردم سیستان و بلوچستان را به ایشان ابلاغ کردم و رهبر معظم انقلاب نیز به مردم استان سلام رساندند.

وی تصریح کرد: در این جلسه مسئله دیدار مردم سیستان و بلوچستان با رهبر معظم انقلاب را مطرح کردم که مورد موافقت ایشان قرار گرفت.

کد خبر 4801433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha