کنفرانس میان رشته‌ای در علوم انسانی برگزار می‌ شود

کنفرانس میان رشته‌ای در علوم انسانی برگزار می‌ شود

کنفرانس «قطبی شدن: کنفرانسی میان رشته‌ای در علوم انسانی» آوریل ۲۰۲۰ در مرکز علوم انسانی، کالج کارول ایالات متحده برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگارمهر، کنفرانس قطبی شدن: کنفرانسی میان رشته‌ای در علوم انسانی در روزهای ۳ و ۴ آوریل ۲۰۲۰ در مرکز علوم انسانی، کالج کارول ایالات متحده برگزار می‌شود.

به نظر می‌رسد ما در دوره‌ای از قطبی شدن از نظر سیاسی و عقیدتی وهمچنین از نظر اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و مذهبی زندگی می‌کنیم. بنابراین همه چیز از دیدگاه ما درباره مقامات منتخب گرفته تا اعتماد به نفس، علم، روابط نژادی تا آزادی مذهبی و عدالت اجتماعی تا مالکیت اسلحه و… قطبی شده است. چگونه رشته‌های مختلف علوم انسانی می‌توانند در درک عمیق‌تر این پدیده نقش داشته باشند؟ نمونه‌های تاریخی تا چه اندازه می‌توانند راهنمایی برای درک لحظه فعلی باشند؟ تحلیل اخلاقی یا معرفت شناختی چه می‌تواند به ما بگوید؟ با با تجزیه و تحلیل متون ادبی و بازنمایی‌ها، چه برداشت‌هایی می‌توان یافت؟ آیا فراتر از خطرات آشکار، قطبی شدن می‌تواند مسائل و مشکلات اخلاقی ایجاد کند؟ آیا می‌توان ساختارهای دینی و طولانی دیرینه را بازسازی کرد؟ اینها برخی از سوالات مهمی است که برگزارکنندگان کنفرانس درصدد پاسخگویی به آنها هستند

بر این اساس از کسانی که به موضوع کنفرانس علاقمند هستند دعوت می‌شود با ارسال آثار خود به آدرس ایمیل dcash@carroll.edu در این کنفرانس مشارکت نمایند.

مهلت ارسال آثار تا پایان روز ۷ ژانویه ۲۰۲۰ است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس https://philevents.org/event/show/۷۷۴۲۲ مراجعه گردد.

کد خبر 4801473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha