۲۷ آذر ۱۳۹۸، ۲۱:۰۷

شهردار کلاچای:

حمل و نقل شهری کلاچای باید فعال تر شود

حمل و نقل شهری کلاچای باید فعال تر شود

رودسر- شهردار کلاچای بر ضرورت فعال‌تر شدن حوزه حمل و نقل شهری این شهر تاکید و تحقق آن را نیازمند مدیریت صحیح دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم اثنی‌عشری عصر روز چهارشنبه در شانزدهمین نشست شورای اسلامی شهر کلاچای با محوریت بررسی مسائل و مشکلات در حوزه حمل و نقل با بیان اینکه آنچه در گام نخست به آن تاکید داریم این است که در بدو امر، مدیران حوزه حمل و نقل به وظیفه ذاتی خود به خوبی عمل کنند.

وی با ابراز خرسندی از عملکرد مدیریت حوزه حمل و نقل شهری کلاچای، افزود: آنچه انتظار داریم این است که هر شیوه و برنامه‌ای که دارید به عنوان مثال در حوزه گردشی شدن کار بر اساس یک جدول محاسباتی از ما مطالبه کنند.

شهردار کلاچای هر گونه کوتاهی و قصور در حوزه مدیریت حمل و نقل را متوجه مدیران آن مجموعه عنوان و اظهار کرد: در اداره و مدیریت رانندگان تاکسی باید نظارت و کنترل بیشتری صورت گیرد و در عین حال هرگونه اشکالاتی که می‌بینید به ما پیشنهاد داده تا در رفع آنها بکوشیم.

اثنی‌عشری با بیان اینکه تشویق و تنبیه دو اصل مهم در فرایند کار است، افزود: رانندگانی که به وظایف قانونی خود به خوبی عمل می‌کنند تشویق و ترغیب شوند و کسانی که قانون را نادیده می‌گیرند به جد برخورد شود.

وی با استقبال از همایش تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل شهری کلاچای از برگزاری این همایش طی روزهای آینده خبر داد و گفت: در این همایش از ۱۰ راننده فعال تجلیل خواهد شد.

حمایت شورا شهر و شهرداری از حوزه حمل و نقل

رئیس شورای اسلامی شهر کلاچای در ادامه با اشاره به وجود برخی چالش‌ها و فرصت‌ها در حوزه حمل و نقل، تصریح کرد: معتقدم باید از ظرفیت کنونی برای ارائه خدمات رسانی بیشتر به مردم استفاده بهینه کرد.

مهدی محمدحسینی با اشاره به اینکه شورا و شهرداری از هیچ کمکی در راستای حمایت بیشتر از حوزه حمل و نقل کوتاهی نخواهد کرد، افزود: این امر مستلزم آن است که حوزه حمل و نقل به وظیفه قانونی خود عمل کرده و اقبال عمومی را افزایش دهد.

دو نرخی بودن کرایه‌های به صلاح نیست

جعفر عابدینی عضو شورای اسلامی شهر کلاچای بر نحوه سرویس دهی مناسب از سوی رانندگان تاکید کرد و گفت: خدمات رسانی مناسب و در خور شأن می‌تواند نگاه مردم را به حوزه حمل و نقل تغییر دهد.

وی دو نرخی کردن کرایه تاکسی را به صلاح ندانست و اظهار کرد: اینکه در روز یک نرخ و شب نرخ دیگری تعیین شود معقول و منطقی نیست.

عابدینی همچنین از اینکه برخی رانندگان تاکسی مسئولانه به وظایف خود عمل نمی‌کنند گلایه کرد.

کد خبر 4801864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha