در چهارمحال و بختیاری؛

۳۵۰۰ دانش آموز تحت آموزش های مبارزه با مواد مخدر قرار گرفتند

۳۵۰۰ دانش آموز تحت آموزش های مبارزه با مواد مخدر قرار گرفتند

شهرکرد- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری گفت: سه هزار و ۵۰۰ دانش آموز در این استان تحت آموزش های مبارزه با مواد مخدر قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سلیمان ریاحی عصر شنبه در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: نسبت به مشاهده قرص در میان کیک‌های خوراکی حساسیت‌های لازم مورد توجه قرار گرفته شد و نیروهای انتظامی در شهرستان‌های استان فعال شده اما زمانی می‌توان این امر را تأیید کرد که نمونه‌ای از این قرص‌ها به دست ما برسد و در آزمایش‌های تخصصی پلیس مبارزه با مواد مخدر بتوان ماهیت قرص‌ها را مشخص کرد و بعد اظهار نظر کنیم که آیا این قرص‌ها می‌تواند ماده مخدر یا روان گردان باشد.

وی در ادامه در خصوص اقدامات پیشگیرانه گفت: در سال جاری حدود سه هزار و ۵۰۰ دانش آموز، اولیا دانش آموزان و کارکنان ادارات و نهادها تحت آموزش‌های پیشگیرانه قرار گرفتند.

وی گفت: آگاه سازی و ارتقای سطح اطلاعات در مورد مضرات مواد مخدر بسیار مؤثرتر از مبارزه با مواد مخدر است و بسیاری نیز تصور می‌کنند مواد مخدر گل و … مشکلاتی ندارند در صورتی که بسیار مخرب هستند و اقدامات فرهنگی نیز توسط پلیس انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه همکاری آموزش و پرورش بسیار خوب است، گفت: از دیگر ادارات و سایر اقشار جامعه انتظار است تا همکاری لازم را با پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای آگاهی سازی داشته باشند.

کد خبر 4804014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha