۱ دی ۱۳۹۸، ۱۴:۱۳

فرمانده سابق سپاه حفاظت انصارالمهدی (عج) :

مشکلات امروز کشور ناشی از مدیریتی متفاوت با شیوه شهدا است

مشکلات امروز کشور ناشی از مدیریتی متفاوت با شیوه شهدا است

فرمانده سابق سپاه حفاظت انصارالمهدی (عج) گفت: همه مشکلات کشور ناشی از مدیریت ضعیفی است که منطبق با روش و منش شهدا نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی‌اصغر گرجی‌زاده، پیش از ظهر یکشنبه در یادواره شهدای حفاظت هواپیمایی و همچنین شهدای منسوب به کارکنان مجموعه فرودگاه سردار جنگل رشت با بیان اینکه شهدا تنها متعلق به جغرافیای کشور ما نیستند، اظهار کرد: همه ما به شهدا محتاجیم زیرا انسان‌ها همواره نیازمند به داشتن الگو برای طی کردن مسیر هستند.

فرمانده سابق سپاه حفاظت انصار المهدی (عج) از شهدا به عنوان اسطوره‌های ملت ایران یاد کرد و گفت: نهایت توان انسان این است که جان خود را فدای ارزش‌ها کند و ما شرافت، عزت و ناموس خود را مدیون خون شهدا هستیم و فراموش کردن راه و منش شهدا از جمله دلایل مشکلات امروز جامعه است.

وی با تاکید بر اینکه آزادی خرمشهر، موفقیت در جنگ و ایستادگی در مقابل آمریکا را مدیون خون شهدا هستیم، ادامه داد: رزمندگان و نخبگان جنگی با الگو قرار دادن شهدا یاد گرفتند که باید با توکل به خدا مقابل دشمن ایستادگی کنند.

فرمانده سابق سپاه حفاظت انصار المهدی (عج) با اشاره به شهادت، شهید صیاد شیرازی توسط خبیث‌ترین دشمنان کشور، گفت: همه مشکلات کشور ناشی از مدیریت ضعیفی است که منطبق با روش و منش شهدا نیست لذا باید با برگزاری یادواره شهدا سیره آنها را به یاد آوریم.

سردار گرجی زاده به خلوص نیت شهدای مدافع حرم و بزرگی و صبر و استقامت پدران و مادران آنها نیز اشاره و بیان کرد: ما به شهدا بدهکاریم و اگر هزار بار هم برای آنها یادواره بگیریم نمی‌توانیم از زیر دین آنها خارج شویم.

وی با بیان اینکه بسیاری از رزمندگان کشورهای سوریه و لبنان از شهدای مدافع حرم ایران الگوبرداری می‌کنند، افزود: غیرت و شجاعت رزمندگان ایران اسلامی بی‌نظیر است و به اذعان فرماندهان لبنانی اگر رزمندگان کشورهای منطقه همانند ایرانی‌ها دلیر و غیرتمند بودند رژیم صهیونیستی نابود شده بود.

فرمانده سابق سپاه حفاظت انصار المهدی (عج) با اشاره به وحشت دشمنان از شهدا، ادامه داد: عده‌ای از روی نادانی قصد داشتند اسم شهدا را از کوچه و خیابان‌ها به بهانه اینکه کار دست پیمانکاران خصوصی است حذف کنند و فراموش کردند که عزت کشور مدیون این افراد است.

سردار گرجی‌زاده با بیان اینکه شهدا مظهر نرمش، آرامش، گذشت و مهربانی هستند، تصریح کرد: اگر می‌خواستیم به شیوه‌ای غیر از عطوفت و گذشت رفتار کنیم شرایط ما در دنیا به شکل دیگری بود اما شیوه شهدا این‌گونه نیست.

کد خبر 4804516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha