۱ دی ۱۳۹۸، ۱۶:۵۷

جمع آوری ۲۲۰ معتاد متجاهر از دره فرحزاد 

جمع آوری ۲۲۰ معتاد متجاهر از دره فرحزاد 

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت صبح امروز از جمع آوری ۲۲۰ معتاد متجاهر در دره فرحزاد خبر داد و گفت: طرح پلیس برای جلوگیری از روند تکراری پاکسازی این محل، تبدیل این مکان به بوستان تفریحی است. 

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار کیوان ظهیری پیش از ظهر امروز در حاشیه طرح جمع آوری معتادان متجاهر و بازداشت خرده فروشان مواد مخدر در منطقه فرحزاد با بیان اینکه تهران بزرگ باید عاری از معتاد متجاهر شود، اظهار کرد: طرح پاکسازی دره فرحزاد از معتادان متجاهر از صبح امروز به صورت ویژه در دستور کار پلیس پیشگیری تهران بزرگ در آمده است.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: در این طرح که با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر انجام شد، ۲۲۰ معتاد متجاهر از سطح این منطقه جمع آوری شدند که کار انتقال آنها به کمپ بازپروری صورت می‌گیرد.

این مقام ارشد انتظامی در پاسخ به این سئوال چه راهکاری برای پاکسازی کامل دره فرحزاد و عدم بازگشت معتادان متجاهر و روند تکرای جمع آوری آنها وجود دارد؟ گفت: طرح پلیس این است که بتوانیم با کمک سایر ارگان‌ها معبری را در این منطقه ایحاد کنیم و "دره فرحزاد" به محلی برای تفریح مردم تبدیل شود.

وی خاطر نشان کرد: اگر این اتفاق با کمک سایر ارگان‌ها روی دهد دره فرحزاد به بوستانی تبدیل می‌شود و با حضور مردم در این منطقه دیگر شاهد تردد معتادان متجاهر یا خرده فروشان مواد نخوهیم بود.

کد خبر 4804742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha