۲ دی ۱۳۹۸، ۱۰:۲۷

شهردار شهرضا :

صد هزار متر مربع از معابر شهرضا آسفالت شده است

صد هزار متر مربع از معابر شهرضا آسفالت شده است

شهرضا- شهردار شهرضا گفت: تا کنون صد هزار متر مربع از معابر شهرضا آسفالت شده است.

حبیب قاسمی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به بودجه ۹۸ اظهار داشت: بر این اساس نیاز مردم مبنی بر آسفالت، زیر سازی و لکه گیری معابر و خیابان‌ها در این خصوص ۶ میلیارد و نیم اعتبار برای این قضیه اختصاص دادیم که تا امروز بیش از ۴ میلیارد تومان آن هزینه شده است.

وی با بیان اینکه خیابان مدینه دومین خیابان بعد از حکیم فرزانه است که تا کنون آسفالت شده گفت: ۲۲ معبر با اولویت شورای اسلامی شهر برای آسفالت و مناسب سازی معابر مصوب شده که پس از مساعد شدن وضعیت جوی ۲۰ معبر دیگر را در آسفالت خواهیم کرد.

شهردار شهرضا گفت: از بودجه سال آینده در قالب پروژه امسال استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه تا کنون برای دو پروژه آسفالت معابر در شهر آگهی منتشر کرده و شاهد درخواستی از جانب پیمانکاران نبوده‌ایم گفت: انتظار می‌رود تا بتوانم پیمانکار خبره را جذب کنیم تا مردم ما شاهد آسفالت نو در خیابان‌های اصلی شهر مثل خیابان شهید مطهری، خیابان حافظ، شهید قانع و جانبازان و بلوار امام باشند.

قاسمی تصریح کرد: پروژه آسفالت نزدیک به صد هزار متر مربع آسفالت انجام شده و ۲۴۰ هزار متر مربع دیگر آگهی شده است امیدواریم در صورت شرایط مساعد جوی بتوانیم آسفالت ۲۴۰ هزار متر مربع را تا پایان سال انجام دهیم.

کد خبر 4804781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha