۹ دی ۱۳۹۸، ۱۳:۴۹

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان:

هدایت هوشمندانه رهبری و حضور مردم فتنه ۸۸ را خاموش کرد

 هدایت هوشمندانه رهبری و حضور مردم فتنه ۸۸ را خاموش کرد

سمنان - نماینده ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، با اشاره به عوامل خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان در سال‌های اخیر، گفت: هدایت هوشمندانه رهبری و حضور مردم فتنه ۸۸ را خاموش کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید محسن حسینی دیباجی پیش از ظهر دوشنبه در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در مسجد جامع میامی با اشاره به دلایل ناکامی دشمنان در اجرای توطئه‌ها و فتنه‌هایشان، بیان کرد: هدایت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی دلیل خاموشی فتنه ۸۸ بود که با حضور پرشور و گسترده مردم انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی همراه شد.

وی بصیرت را دیگر عامل ناکامی دشمنان در فتنه ۸۸ دانست و تصریح کرد: حماسه بزرگ ۹ دی نقش بصیرت را در تداوم اهداف انقلاب اسلامی ایران نشان داد و بار دیگر به ما یادآورد کرد که به خواست خدای متعال و حضور هوشمندانه مردم دشمنان همیشه ناکام خواهند ماند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بابیان اینکه ملت ایران در حوادث اخیر مورد امتحان قرارگرفته‌اند، بیان کرد: بصیرت مردم انقلابی حماسه بزرگ ۹ دی را خلق کرد که دشمنان را در اجرای مراحل بعدی فتنه‌هایشان ناکام گذاشت.

حسینی دیباجی بصیرت و بیعت با ولایت را عامل ناکامی دیگر توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان در عصر حاضر و آتی دانست و تصریح کرد: باید پیرو ولایت باشیم تا به مملکت آسیبی وارد نشود چراکه فتنه و توطئه‌های دشمنان همیشه تداوم دارد.

کد خبر 4811385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha