۹ دی ۱۳۹۸، ۱۳:۵۲

کارشناس مسائل سیاسی:

بصیرت انقلابی ملت ایران حماسه ۹ دی را پدید آورد

بصیرت انقلابی ملت ایران حماسه ۹ دی را پدید آورد

سرخه - فرمانده دوران دفاع مقدس و تحلیلگر سیاسی، درباره ریشه‌های ایجاد حماسه ۹ دی مردم ایران، گفت: بصیرت انقلابی ملت ایران این حماسه بزرگ و مردمی را پدید آورد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالفتاح اهوازیان پیش از ظهر دوشنبه در مراسم گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی سرخه بابیان اینکه این روز به‌واقع یوم‌الله نام دارد، بیان کرد: ۹ دی‌ماه روز میثاق امت با ولایت و تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب و نظام است.

وی بابیان اینکه مردم در این روز طومار فتنه ۸۸ را پیچیدند، افزود: بصیرت انقلابی ملت ایران حماسه ۹ دی را پدید آورد.

این کارشناس مسائل سیاسی دومین بخش سخنان خود را به ویژگی‌های مردم انقلابی ایران اسلامی اختصاص داد و بیان داشت: ملت ایران ملتی بصیر، آگاه و پشتیبان ولایت‌فقیه هستند.

اهوازیان بابیان اینکه ملت ایران اسلامی با ویژگی‌های بارزشان توانسته‌اند تا کنون از گردنه‌های سخت تاریخ معاصر ایران بالا بروند، بیان داشت: ملت ما نشان داده‌اند که با ولایتمداری، از انواع فتنه‌گری‌های دشمنان علیه این انقلاب و نظام با اقتدار عبور کنند.

وی با بیان اینکه ملت ایران اسلامی بصیر هستند چرا که با آموزه‌های دین مبین اسلام رشد یافته‌اند، افزود: اعتقاد مردم ما بر مبنای فرهنگ عاشورایی، علوی و فاطمی استحکام یافته و هرگز تخریب نمی‌شود.

این فرمانده دوران دفاع مقدس بیان کرد: اغتشاشگران بی‌شرمانه به اعتقادات مردم مانند عاشورا و عزاداران حسینی بی‌حرمتی کردند و مردم پاسخشان را در حماسه ۹ دی دادند.

کد خبر 4811426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha