۹ دی ۱۳۹۸، ۱۷:۰۱

فرمانده انتظامی استان همدان عنوان کرد:

کشف ۴۲۰۰ قطعه مرغ زنده قاچاق در تویسرکان و بهار

کشف ۴۲۰۰ قطعه مرغ زنده قاچاق در تویسرکان و بهار

همدان - فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۴۲۰۰ قطعه مرغ زنده قاچاق در شهرستان های تویسرکان و بهار خبر داد.

سردار بخشعلی کامرانی صالح در گفتگو با خبرنگار مهر از کشف ۲ هزار قطعه مرغ زنده قاچاق به وزن ۷ هزار کیلوگرم و به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال در تویسرکان خبر داد.

وی گفت: مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز مستقر در ایست و بازرسی محور تویسرکان به کنگاور موفق به توقیف دو دستگاه کامیون ایسوزو حامل مرغ زنده قاچاق شدند.

وی خاطر نشان کرد: طی بررسی اسناد و مدارک خودروها مشخص شد این کامیون‌ها حامل ۲ هزار قطعه مرغ زنده به صورت قاچاق و بدون مجوز به وزن ۷ هزار کیلوگرم هستند که بلافاصله خودروها متوقف و ۴ نفر متهم در این رابطه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله طیور قاچاق را بیش از ۸۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، افزود: مرغ‌های کشف شده به اداره دامپزشکی شهرستان تحویل داده شد.

کشف ۲۲۰۰ هزار قطعه مرغ زنده قاچاق در بهار

فرمانده انتظامی استان همدان همچنین از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۲ هزار و ۲۰۰ قطعه مرغ زنده قاچاق در شهرستان بهار خبر داد و گفت: مأموران پاسگاه انتظامی آبرومند نیز هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون حمل مرغ مظنون شده و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی گفت: راننده این خودرو هیچ گونه مجوز قانونی و بهداشتی برای حمل مرغ زنده به همراه نداشت که با بررسی به عمل آمده تعداد ۲ هزار و ۲۰۰ قطعه مرغ زنده گوشتی از خودرو وی کشف و برای بررسی و سیر مراحل قانونی به دامپزشکی شهرستان تحویل داده شد.

سردار کامرانی افزود: محموله مرغ‌های کشف شده خارج از شبکه توزیع بوده و بنا بر اعلام کارشناسان، ارزش این محموله بالغ بر ۶۵۰ میلیون ریال است.

وی اظهار داشت: در این رابطه یک دستگاه خودرو کامیون توقیف و یک نفر متهم دستگیر شد.

وی از برنامه ریزی های گسترده و منسجم پلیس برای مقابله با قاچاق خبر داد و افزود: برخورد با قاچاق فرآورده‌های دامی و طیور با جدیت تمام پیگیری می‌شود.

کد خبر 4811671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha