۹ دی ۱۳۹۸، ۱۸:۴۵

یاسر جبرائیلی:

لیبرال‌ها به دنبال کاهش نقش رهبری و ولایت فقیه در جامعه هستند

لیبرال‌ها به دنبال کاهش نقش رهبری و ولایت فقیه در جامعه هستند

بوشهر - تحلیلگر مسائل سیاسی و اقتصادی گفت: کاهش نقش رهبری و ولایت فقیه یکی از مهمترین اهداف لیبرال‌ها است

به گزارش خبرنگار مهر، سید یاسر جبرائیلی عصر دوشنبه در همایش میثاق با ولایت در تکیه رایة‌العباس بوشهر اظهار داشت: لیبرال‌ها به دنبال ترویج فرهنگ غربی در ایران هستند و این موضوع از گذشته تا امروز ادامه داشته است.

وی با اشاره به اینکه تفکر لیبرالی به دنبال کنار زدن دین از مدیریت جامعه است، خاطرنشان کرد: این روشنفکرهای غرب‌زده گاهی وقت‌ها در لباس روحانیت و گاهی لباس دانشگاهی در جامعه حضور دارند.

تحلیلگر مسائل سیاسی و اقتصادی اضافه کرد: روزنامه‌های زنجیره‌ای در فضای دوم خرداد تلاش کردند تا با شعارهایی مثل اینکه می‌توان در مقابل خدا هم تظاهرات کرد، زمینه‌ساز جدایی دین از مدیریت جامعه شوند.

وی با اشاره به نگاه لیبرال و سکولار بیان کرد: کاهش نقش رهبری و ولایت فقیه یکی از مهمترین اهداف لیبرال‌ها است که امروز نیز به دنبال ترویج فضای ما نمی‌توانیم در جامعه هستند تا ولی‌فقیه را ناکارآمد جلوه دهند.

جبرائیلی افزود: روشنفکرهای غرب‌زده تلاش دارند اختیارات ولی‌فقیه را در حوزه نظارتی تحت تأثیر قرار دهند و باعث شوند نظارت ولی‌فقیه بر اجرای سندهای ابلاغی رهبری مانند اقتصاد مقاومتی، سند تحول بنیادین کاهش یابد.

وی با اشاره به اینکه هدف لیبرال‌ها این است که سندهای بالادستی اندیشه رهبری در اداره جامعه نقش‌آفرین نباشد گفت: روشنفکران غرب زده داخلی تلاش دارند افرادی را در انتخابات مجلس پیشرو راهی مجلس کنند که مسیر لیبرالیسم را طی کند.

جبرائیلی افزود: تفکر لیبرالیست از دوره مشروطه تا اکنون به حیات خود ادامه داده و در دوران امام راحل نیز این مسیر را طی کرده و اکنون نیز این مسیر را رها نمی‌کنند و سعی دارند در فضای پارلمانی مسیر مدیریت جامعه را به سمت لیبرالیسم هدایت کنند.

کد خبر 4811749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha