۱۱ دی ۱۳۹۸، ۱۳:۲۶

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر همدان تأکید کرد:

تدوین دستورالعمل مشخص برای واحد درآمد شهرداری همدان

تدوین دستورالعمل مشخص برای واحد درآمد شهرداری همدان

همدان - رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر همدان خواستار تدوین دستورالعمل مشخص برای واحد درآمد و سایر واحدهای اجرایی شهرداری همدان است.

به گزارش خبرنگار مهر، نرگس نوراله‌زاده پیش از ظهر چهارشنبه در صحن شورای شهر همدان بر آسیب‌شناسی امور شهری تاکید کرد و خواستار توجه به این مقوله شد.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر همدان گفت: تدوین دستورالعمل مشخص برای واحد درآمد و سایر واحدهای اجرایی شهرداری باید به صورت جدی‌تر پیگیری شود.

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان نیز در ادامه با ارائه گزارش حسابرسی شهرداری همدان در سال ۹۶، گفت: مهمترین مبحث نظارتی شورا، دقت نظر در موضوع حسابرسی شهرداری است که در سال ۹۷ و ۹۸ با انتخاب حسابرس در همان سال با توجه به بخش‌نامه وزارت کشور، این اقدام وارد جزئیات به‌روز شده است.

قراباغی افزود: شورای شهر در حوزه نظارتی خود، باید کنترل و بازرسی دقیق و حسابرسی مستمر در امور مالی و معاملات و انطباق عملکرد با مصوبات شورای شهر و دیگر قوانین و مقررات لازم الاجرا به منظور شفافیت مالی و عملیاتی عملکرد شهرداری اقدام کند.

وی اظهار کرد: کمیته حسابرسی شورای شهر به منظور ایجاد فضای انگیزشی و ارزش‌گذاری وظایف سیستمی اثرگذاران اداری و عملیاتی همراه با انطباق بودجه و رویکرد سال ۹۶، نسبت به بررسی گزارشات حسابرس مستقل برای سازمان‌ها ستاد و مناطق ۴ گانه اقدام کرد.

حسین قراباغی، منطقه ۴ شهرداری همدان را به عنوان بهترین واحد از بین مناطق ۴ گانه شهرداری به لحاظ بالاترین درصد عملکرد سال ۹۶ در حوزه درآمدی، ۹۶ درصد و املاکی ۱۵۰ درصد اعلام کرد و افزود: با توجه به همراهی و احساس مسئولیت در خصوص پیش نویس ارائه شده حسابرس برای رفع و اصلاح بندهای موجود، مدیران وقت این منطقه برای قدردانی و تشویق برگزیده شدند.

وی همچنین سازمان آمار و فناوری را نیز به عنوان بهترین سازمان در بین سازمان‌های شهرداری همدان را اعلام کرد و گفت: روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۴ در حوزه اطلاع‌رسانی نیز خوش درخشیده است.

مجید یوسفی‌نوید، مدیر منطقه ۴ شهرداری همدان نیز با تأکید بر اینکه تلاش این مجموعه شهری بر این بوده است تا توسعه متوازن محله‌ای در منطقه رعایت شود؛ به ارائه گزارش عملکرد منطقه ۴ شهرداری پرداخت.

کد خبر 4813418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha