۱۲ دی ۱۳۹۸، ۹:۴۱

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت کرمانشاه عنوان کرد:

انجام بیش از ۱۳۱ هزار بازرسی از واحدهای صنفی کرمانشاه

انجام بیش از ۱۳۱ هزار بازرسی از واحدهای صنفی کرمانشاه

کرمانشاه_ معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از انجام بیش از ۱۳۱ هزار بازرسی از واحدهای صنفی این استان خبر داد.

مسعود بیگلری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طی ۹ ماه امسال ۱۳۱ هزار و ۴۱۲ مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان به عمل آمده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۲۴ درصدی را نشان می‌دهد.

وی افزود: بر این اساس ۹ هزار و ۲۰۰ پرونده تخلف در بازرسی از هشت هزار واحد صنفی تشکیل شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت استان کرمانشاه با بیان اینکه شمار پرونده‌های تخلف تشکیل شده طی این مدت ۳۰ درصد رشد داشته است، عنوان کرد: گران فروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت مهمترین تخلفات مشاهده شده بودند.

این مسئول ادامه داد: همچنین روز گذشته از دو واحد عرضه مواد پروتئینی بیش از ۵۰ کیلوگرم سوسیس و کالباس تاریخ مصرف گذشته کشف شد.

بیگلری با بیان اینکه بازرسی‌های مذکور با همکاری بازرسان صمت، دامپزشکی و مرکز بهداشت انجام شد، خاطرنشان کرد: به دلیل بالا بودن قیمت مواد پروتئینی این محصولات معمولاً دیرتر فروش می‌روند بر همین مبنا مردم هنگام مراجعه به مراکز خرید به تاریخ مصرف آن دقت کنند.

وی بیان داشت: همچنین طی بازرسی‌های انجام شده پنج تن برنج هندی در انبار برنج شهرستان کرمانشاه کشف و تحت عنوان احتکار ضبط شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: در این راستا پرونده تخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.

بیگلری تصریح کرد: همچنین بازرسی از نانوایی‌ها انجام شد و در این راستا چندین پرونده تخلف میلیونی تشکیل شده است.

کد خبر 4813935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha