۱۲ دی ۱۳۹۸، ۱۲:۲۹

رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه:

مبارزه جدی با فساد مبنای اصلی سند تحول قضائی است

مبارزه جدی با فساد مبنای اصلی سند تحول قضائی است

ساوجبلاغ - رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه گفت: مبارزه جدی با تمام ارکان فساد مبنای اصلی سند تحول قضائی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی عبدالهی پیش از ظهر پنج شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ساوجبلاغ، اظهار کرد: با گذشت سال‌ها از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم نسبت به ذات و ارزش‌های انقلاب وفادار هستند.

وی با تاکید بر اینکه چهره نفاق در هر زمانی و در هر مقتضیات مکانی از خود اثری را به جا گذاشته است، گفت: انتخابات سال ۸۸ خردادماه انجام شد اما اتفاقات مربوط به جریان نفاق که با خباثت در مقابل دین و انقلاب ایستادند مربوط به دی ماه است.

رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه گفت: خباثت نفاق را در روزهای عزیز تاسوعا و عاشورا رقم زدند، همان قیامی که ماهیت ابوسفیان را برملا کرد.

حجت الاسلام عبدالهی با تاکید بر اینکه عده‌ای افتخار کردند که به عزادار امام حسین (ع) در خیابان بی احترامی کرده اند، گفت: در آن زمان چهره واقعی نفاق را دیدیم.

وی با بیان اینکه مردم ولایتمدار ایران اسلامی در دی ماه ۸۸ به میدان آمدند و وفاداری خود به نظام و انقلاب را نشان دادند، گفت: مردم در آن روز حماسه آفریدند. جهانیان دیدند مردم چه غیرتی به نظام دارند.

رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه در بخش دیگری با اشاره به اهمیت مسائل اجتماعی، گفت: باید در این حوزه تخصصی عمل کنیم در این صورت شاهد رفع بسیاری از مشکلات خواهیم بود.

حجت الاسلام عبدالهی در ادامه به مسائل شهرستان ساوجبلاغ اشاره کرد و گفت: دستگاه قضائی باید برای مواجه با مشکلات برنامه داشته باشد.

وی تاکید کرد: پیش از اینکه کلنگ بنای غیرمجاز زمین زده بشود، باید اطلاعات به دستگاه قضا مخابره شود تا جلوی آن گرفته شود.

رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه با بیان اینکه بیشترین مراجعات مردم به دستگاه قضائی است، گفت: برخی بازپرسان زمانی برای استراحت ندارند زیرا حجم پرونده‌های ورودی زیاد است.

حجت الاسلام عبدالهی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی باید به دستگاه قضا کمک کنند، گفت: یکی از مبناهای سند تحول قضائی که توسط رئیس قوه به محضر مقام معظم رهبری ارائه شده است، مبارزه جدی با تمام ارکان فساد است.

وی اضافه کرد: رئیس قوه قضائیه در برخورد با فساد به ویژه مفاسد اقتصادی که جلوه بیشتری پیدا کرده است، اجازه تضییع حق به کسی را نمی‌دهد.

رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه گفت: قوه قضائیه از مدیران اجرایی به همه قدرت پشتیبانی می‌کند. هیچ قاضی نیز در انجام محورهای قانونی و دستوران ابلاغی رئیس قوه ذره‌ای نباید تردید داشته باشد.

کد خبر 4814097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حسن IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
      0 0
      درودباید اطلاعات بیشتربرروی پرونده های سنگین نفوذ و کنترل کند تا دست مفسدین راروکندمفسدین براین اعتقادندکه دستگاه قضا درست شدنی نیست و فساددران موج میزندبنده پنج پرونده سنگین دارشتم که حقم را ناحق کردندوفهمیدم این سیستم عدالت اشکال داردودرست نمی شودو ناحقان رامحق میکندمیتوانم مدرک و سندودلیل تحویل د
    • حسن IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
      0 0
      درود اگرزره ای اجازه تضییع حق نمی دهید بنده ۳۰٪ حقم را در صندوق قوه قضامیسپارم جهت هزینه های رسیدگی به قضات و وکلای متقلب و با دلیل وسندومدرک اثبات میکنم تظلم شده و قضات باعث وبانی ناحقی هستند تلفنم۰۹۱۵۱۱۵۴۲۶۲ راست میگویید تماس بگیرید بیاییم خدمتتان با مستندات ببینم بدنبال نابودی ظالمین هستیدمنتظرم