۱۳ دی ۱۳۹۸، ۱۴:۲۳

امام جمعه اسالم:

ترامپ با اقدام احمقانه خود آمریکا و اسرائیل را به سمت نابود کشاند

ترامپ با اقدام احمقانه خود آمریکا و اسرائیل را به سمت نابود کشاند

اسالم- امام جمعه اسالم با اشاره به اقدام جنایتکارانه آمریکا در به شهادت رساندن سردار (حاج قاسم سلیمانی)، گفت: ترامپ با این دستور احمقانه خود آمریکا و اسرائیل را به سمت نابود کشاند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد باقری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بخش اسالم با تبریک و تسلیت شهادت سردار دلاور اسلام و سرباز با اخلاص ولایت شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: هفته گذشته آمریکا در داخل خاک کشور عراق به پایگاه حشد الشعبی حمله کرد و تعدادی از رزمندگان و مجاهدان اسلام را شهید و عده‌ای را نیز مجروح کرد که این عمل خشم نیروهای بسیج مردمی عراق را در پی داشت.

وی افزود: نیروهای حشدالشعبی در اعتراض به این جنایت متجاوزانه به سفارت آمریکا در بغداد که روزگاری کاخ صدام ملعون بود یورش برده و به دنبال خونخواهی یاران شهید خود بودند که رسانه‌های وابسته سعی کردند این حمله را بر گردن ایران بیاندازند و رئیس جمهور آمریکا هم در توئیت خود همین ادعا را تکرار کرد.

باقری با اشاره به جواب رهبر معظم انقلاب به این توئیت ترامپ در دیدار با پرستاران، گفت: اوج فضاحت، پستی و زبونی آمریکا این بود که دو روز بعد از فرمایشات رهبری، سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس معاون حشدالشعبی و جمعی از فرماندهان مقاومت را در یک اقدام تروریستی در فرودگاه بغداد به شهادت رساندند.

وی با بیان اینکه این اقدام اشتباه راهبردی آمریکا حقایق بسیاری را آشکار کرد، تصریح کرد: مهم‌ترین پیام این اقدام آمریکا این بوده که جهان فهمید کسی که همیشه مدعی مبارزه با تروریسم است خود یک تروریسم واقعی است.

امام جمعه اسالم با اشاره به اینکه آمریکا با این اقدام نه تنها خشم ایران و عراق و لبنان بلکه خشم محور مقاومت از پاکستان و افغانستان گرفته تا یمن و سوریه را در منطقه برانگیخته است، افزود: با شهادت سردار سلیمانی خون تازه ای در رگ‌های مقاومت جاری شد.

وی با بیان اینکه رئیس جمهوری آمریکا با این اقدام احمقانه خود خدمتی بزرگ به اسلام و محور مقاومت کرده است، گفت: این اقدام، آمریکا و اسرائیل را به سمت نابودی پیش می‌برد. زیرا اسلام قائم به شخص نبوده و جریان یک عقیده است که بر اساس وعده الهی روزی در جهان حاکم خواهد شد و بساط ظالمان را نابود خواهد کرد.

باقری با اشاره به اینکه عده‌ای در داخل به دنبال تصویب لوایح استعماری سپاه هستند که این سرداران را در فهرست تروریست‌ها قرار دهیم، ادامه داد: هر کس از امروز در کشور حرفی از مذاکره با آمریکا بزند و یا با آمریکا و واسطه‌های آنها بر سر یک میز بنشیند، در هر لباس و مقام و شغل و کسوتی که باشد ذره‌ای شرف ندارد و در خون حاج قاسم سلیمانی و صدها هزار شهید راه اسلام شریک است.

کد خبر 4815018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha