۱۳ دی ۱۳۹۸، ۱۵:۲۸

امام جمعه اندیمشک:

صدها سلیمانی از هر قطره‌ خون سردار سلیمانی خواهد جوشید

صدها سلیمانی از هر قطره‌ خون سردار سلیمانی خواهد جوشید

اندیمشک- امام جمعه اندیمشک با بیان اینکه از هر قطره‌های خون مبارک شهید حاج قاسم سلیمانی صدها سلیمانی خواهد جوشید، گفت: ایران اسلامی آماده پاسخی محکم به همه تهدیدهای دشمنان اسلام و انقلاب است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی حسینی نوری در خطبه‌های نماز جمعه اندیمشک با اشاره به تلاش‌های دشمنان انقلاب و اسلام برای آسیب به اقتدار ملی و اسلامی جبهه مقاومت، اظهار کرد: نقش و جایگاه سردار قاسم سلیمانی در مبارزه با گروه‌های تکفیری و تروریستی ممتاز است.

وی با بیان اینکه پاسداشت رشادت‌های سردار شهید سلیمانی ضروری است و از تمام فرصت‌ها برای تبیین و پاسداشت آن استفاده کرد، گفت: پاسخ ایران به تهدیدهای دشمنان باقدرت خواهد بود و مردم ایران اسلامی در کنار ولی امر مسلمین و شهدای خود خواهند بود.

امام جمعه اندیمشک با اشاره به اینکه سردار سلیمانی و رزمندگان جبهه مقاومت سد محکم در برابر گروه‌های تکفیری و تروریستی منطقه و جهان اسلام بودند، عنوان کرد: ایران اسلامی رشادت‌های شهدای خود از جمله شهید سلیمانی را از یاد نمی‌برد.

وی با اشاره به رشادت‌های فرزندان ایران اسلامی در مبارزه با صهیونیست‌ها و حامیان مستکبران، ترور و خشونت را ابزار دشمنان دانست و بیان کرد: ایران اسلامی آماده پاسخی محکم به تمام تهدیدهای دشمنان اسلام و انقلاب است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی نوری با بیان اینکه آمریکا و صهیونیست‌ها به کشتن مردم بی‌گناه عادت دارند، ادامه داد: ایران اسلامی امروز مقتدرتر از گذشته در عرصه بین‌المللی حاضر و سردار قاسم سلیمانی و رشادت‌های آن در عرصه دفاع از ولایت فقیه و مقابله با تهدیدها و تلاش‌های دشمنان فراموش نمی‌شود.

امام جمعه اندیمشک با اشاره به اینکه از هر قطره‌های خون مبارک شهید حاج قاسم سلیمانی صدها سلیمانی خواهد جوشید، گفت: ایران اسلامی آماده پاسخی محکم به تمام تهدیدهای دشمنان اسلام و انقلاب است.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان نماز جمعه مردم اندیمشک در یک راهپیمایی عظیم و مردمی با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.

کد خبر 4815135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha