۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۶، ۱۳:۱۶

مخاطبان ثابت تالار سنگلج کارت اشتراک می‌گیرند

مدیر تالار سنگلج از برپایی برنامه‌های نمایشنامه‌خوانی هفتگی، ارائه کارت اشتراک به علاقمندان و مخاطبان ثابت و مرمت این تالار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی اعلام کرد اتابک نادری با بیان اینکه در هفته جاری برای تشریح برنامه‌های تالار، سیاست‌ها و تعریف هویت آن جلسه مطبوعاتی برگزار خواهد شد، افزود: "در بحث تجهیز و بازسازی این تالار همچنان روی خرید دستگاههای نور و صدا تأکید داریم که هم اکنون تشریفات خرید آن سپری می‌شود. در مرحله بعد مرمت کف صحنه و فضای داخلی تالار را خواهیم داشت که با تغییراتی در دکوراسیون همراه می‌شود."

این بازیگر تئاتر از نصب پوسترهای قدیمی تئاتر در تالار خبر داد و گفت: "تاریخچه مختصری از تالار سنگلج به عنوان تنها خاستگاه تئاتر ملی تهیه کرده‌ایم که هم اکنون در معرض دید عموم قرار دارد. علاوه بر این مرحله ساماندهی نیروها پشت سر گذاشته شده و قرار است راهنمایان فرهنگی با لباس فرم در تالار حضور داشته باشند."

وی با اشاره به ساماندهی امکانات رفاهی و فرهنگی تالار افزود: "با معرفی مهدی وجدانی به عنوان کارشناس روابط عمومی، از سوی روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، امکانات رفاهی خاص را برای استفاده اهالی فرهنگ و هنر و رسانه‌های جمعی‌ در نظر گرفته‌ایم. غرفه‌ای را نیز برای عرضه محصولات فرهنگی چون کتاب و لوح فشرده دایر کرده‌ایم. ساعت فعالیت بوفه تالار را نیز به قبل از ظهر گسترش دادیم تا برای برپایی نشست‌های فرهنگی در خدمت هنرمندان باشد."

نادری تهیه کارت اشتراک برای علاقمندان ثابت و دائمی تالار سنگلج را یکی دیگر از اقدامات برنامه‌ریزی شده عنوان کرد و افزود: "همه علاقمندان، هنرمندان، دانشجویان و دانش‌آموزان می‌توانند با پرکردن فرم عضویت و درج شماره تماس خود یک کارت عضویت خانواده تئاتر سنگلج را دریافت کنند. به این ترتیب برنامه‌های تالار از طریق تلفن یا پیام کوتاه به اطلاع آنان می‌رسد، در عین حال از تخفیف ویژه برای برنامه‌های نمایشی نیز برخوردار می‌شوند."

وی درباره برپایی برنامه‌های هفتگی نمایشنامه‌خوانی گفت: "برنامه نمایشنامه‌خوانی ویژه نمایشنامه‌های ایرانی را ‌بعد از ظهرها برپا خواهیم کرد که شاید رقابتی هم باشد. دانشجویانی که در تعریف تئاتر ایرانی و ملی نمایشنامه دارند می‌توانند در این برنامه‌های هفتگی حضور یابند."

نادری نمایش‌های آینده تالار سنگلج را چنین معرفی کرد: "نمایش "مثل‌های عروسکی" که موضوع آن آئین و افسانه‌هاست به عنوان برنامه بعدی تالار از 17 اردیبهشت ‌ماه صبح‌ها اجرا خواهد شد. همچنین این تالار پس از پایان اجرای "دن رافائل"، میزبان نمایش "سلطان و سیاه" نوشته علی نصیریان به کارگردانی جمشید داورپناه خواهد بود."

کد خبر 481551

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha