۱۴ دی ۱۳۹۸، ۱۰:۰۲

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی:

شهید قاسم سلیمانی مانع از تسلط دشمن بر کشورهای اسلامی شد

شهید قاسم سلیمانی مانع از تسلط دشمن بر کشورهای اسلامی شد

اندیمشک - رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: شهید قاسم سلیمانی مانع از تسلط دشمنان بر کشورهای اسلامی و سقوط دولت‌های منطقه و تحقق نقشه‌های شوم دشمن شد

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون حسنوند شامگاه گذشته در مراسم پاسداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در اندیمشک با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی بر تن دشمنان اسلام لرزه می‌انداخت، اظهار کرد: اقدامی که منجر به شهادت حاج قاسم سلیمانی شد، فاقد ارزش نظامی و اطلاعاتی است.

وی، سپهبد شهید قاسم سلیمانی را شهید محور مقاومت، جهان اسلام، انقلاب اسلامی و اسوه اخلاق معرفی کرد و افزود: سردار شهید قاسم سلیمانی پیشتاز فرهنگ ولایتمداری و تبعیت از رهبر معظم انقلاب و امام راحل بودند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، نقش سردار سلیمانی در انتقال پیام انقلاب و ساماندهی رزمندگان در محور مقاومت برای مقابله با تکفیری‌ها و نیروهای تروریستی را اثربخش و راهبردی اعلام کرد.

وی، شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را یک اقدام ناجوانمردانه نامید و عنوان کرد: پس از اعلام خبر شهادت ایشان مردم آزاده در سراسر جهان به برگزاری آئین‌های سوگواری و عزاداری شهادت سردار سرافراز جهان اسلام و ایران پرداختند.

حسنوند با بیان اینکه قطعاً سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از شهادت خویش خرسند است‌، گفت: سردار شهید قاسم سلیمانی توانست نقش مهمی در تأمین امنیت ایران اسلامی، دفاع از جبهه‌های مقاومت و حرم‌های متبرک اهل‌بیت (ع) از خود در تاریخ به ثبت برساند.

حسنوند شهادت سپهبد قاسم سلیمانی را در غربت و غریبانه توصیف و اظهار کرد: راه سردار سلیمانی زنده است و انتقام مشترک آمریکا، اسرائیل، امارات و عربستان به همراه حامیان آن‌ها از رزمندگان جبهه مقاومت تلاشی برای جبران شکست‌های متعدد آن‌ها بوده است.

وی، آزادسازی قدس شریف را خون‌بهای سردار سلیمانی دانست و گفت: به زودی انتقام دردناکی از دشمنان ایران، اسلام و انقلاب گرفته خواهد شد و شهادت سردار رشید اسلام سند خفت، خواری، ذلت و ضعف آمریکا، اسرائیل و متحدان آنان در منطقه بوده و به زودی معبر قدس شریف آزاد می‌شود.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بن‌بست‌های پیش روی آمریکا و متحدانش عنوان کرد: سپهبد شهید قاسم سلیمانی مانع از تسلط دشمنان بر کشورهای اسلامی و سقوط دولت‌های منطقه و تحقق نقشه‌های شوم دشمن شد و منطق و راه سردار شهید قاسم سلیمانی با رهنمودهای مقام معظم رهبری ادامه خواهد داشت.

کد خبر 4815771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha