۱۴ دی ۱۳۹۸، ۱۳:۳۸

با حضور پرشور شهروندان اندیمشک؛

تجمع عزاداری سپهبد شهید قاسم سلیمانی در اندیمشک برگزار شد

تجمع عزاداری سپهبد شهید قاسم سلیمانی در اندیمشک برگزار شد

اندیمشک- با حضور پرشور شهروندان اندیمشک تجمع عزاداری سپهبد شهید قاسم سلیمانی در اندیمشک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آئین پاسداشت و تجمع عزاداری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پیش از ظهر امروز در میدان امام خمینی (ره) با حضور پرشور شهروندان سنگربان مقاوم کرخه و دز در هشت سال دفاع مقدس اندیمشک برگزار شد.

شهروندان اندیمشک با شعارهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل بر تداوم راه و منطق سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی تأکید و با آرمان رهبر انقلاب و امام راحل تجدید پیمان کردند.

شهرستان اندیمشک با تقدیم ۶ شهید مدافع حرم اهل بیت (ع) و یک هزار شهید در دوران دفاع مقدس بر تداوم مسیر فرزندان رزمنده خویش در نوبل و الزهرا در مقابله با تروریست‌ها و تکفیری‌ها به سرکردگی آمریکا در تجمع عظیم عاشقان شهادت و ایثار تأکید کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی حسینی نوری در این آئین باشکوه و معنوی، اظهار کرد: داعش و گروه‌های تکفیری و تروریستی بارها به قدرت و اقتدار رزمندگان جبهه مقاومت اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه نقش سردار شهید قاسم سلیمانی در مبارزه با گروه‌های تروریستی و استکباری منطقه منحصر به فرد بوده است، افزود: گروه‌های تروریستی آرزوی حذف سردار شهید قاسم سلیمانی را در دل داشتند.

امام جمعه اندیمشک، آمریکا و حامیان آن‌ها را آدم کش و جنایتکار دانست و عنوان کرد: استکبار و تروریست‌ها دستشان به خون افراد بی‌گناه و مردم بی‌دفاع آلوده است.

وی با اشاره به جایگاه رفیع سردار شهید قاسم سلیمانی در عرصه ولایت مداری و مبارزه با دشمنان اسلام و انقلاب، گفت: شهادت پاداش و آرزوی سردار قاسم سلیمانی بود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نوری عنوان کرد: آمریکا و گروه‌های تکفیری کینه سردار شهید قاسم سلیمانی را سال‌ها در دل نگاه داشتند، دنیا بداند این حمله وحشیانه برخلاف حقوق بین‌الملل است.

امام جمعه اندیمشک با بیان اینکه فرزندان روح‌الله پاسخ این جنایت را خواهند داد، گفت: شهادت قاسم سلیمانی تأثیری بر اقتدار ملی و برون مرزی ما ندارد و ما با بیان رشادت‌های فرزندان شهید خود از راه امام انقلاب و والایت و منطق اسلامی و انقلابی خود در تمام عرصه‌ها دفاع می‌کنیم.

کد خبر 4816041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha