۱۹ دی ۱۳۹۸، ۱۸:۲۳

فرمانده سپاه امام رضا(ع):

ابهت و هیمنه آمریکا با شهادت «سردار سلیمانی» شکسته شد

ابهت و هیمنه آمریکا با شهادت «سردار سلیمانی» شکسته شد

مشهد - فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: تاثیر سردار سلیمانی را در جهان دیدیم، دشمن سردار قاسم سلیمانی را ترور کرد که خط مقاومت را تضعیف کند، اما به واسطه خون این شهید، این خط مستحکم‌تر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یعقوبعلی نظری در تجمع بزرگ دو هزار نفری گردان‌های انتقام بسیج دانش‌آموزی خراسان رضوی با عنوان «سربازان حاج قاسم» که ظهر امروز در مهدیه مشهد برگزار شد، با بیان اینکه شما دانش آموزان به خاطر عشق و محبت به سردار شهید قاسم سلیمانی در این مراسم شرکت کرده‌اید، اظهار کرد: اوج تعلق خاطر به سردار شهید قاسم سلیمانی را در این چند روز در شهرهای مختلف کشور دیدیم.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با بیان اینکه باید این محبت و عشق را به پیروی از راه شهدا تبدیل کنیم، اظهار کرد: منظور ما از انتقام به معنای همان تحقق اهداف شهدای بزرگوار است. شما دانش‌آموزان امروز و آینده داران فردا هستید لذا با ابراز این ارادت و محبت راه شهدا را باید ادامه دهید.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان به دنبال تخریب فرهنگی و اعتقادی شما دانش‌آموزان است، افزود: شما دانش‌آموزان با الگوگیری از شهدا می‌توانید به راحتی از تخریب‌ها سربلند بیرون بیایید.

سردار نظری با اشاره به شهید فهمیده او را بهترین الگو برای دانش آموزان دانست و ادامه داد: در حال حاضر دشمن به صورت گسترده در بخش فرهنگی در حال عملیات است، اما به لطف خدا شما با الگو قراردادن شهدا از این عرصه سربلند بیرون خواهید آمد.

وی با تاکید بر اینکه هیمنه و ابهت آمریکا شکسته شده است، اظهار کرد: با همه اتفاقات دیدیم که یک نفر چقدر می‌تواند جهان را تحت تأثیر قرار دهد؛ دشمن سردار قاسم سلیمانی را ترور کرد که خط مقاومت را تضعیف کند، اما به واسطه خون این شهدا این جبهه مستحکم‌تر از قبل شده است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با اشاره به اینکه باید گاهی باید به قلب دشمن زد، ابراز کرد: ما اگر شجاعت نداشته باشیم شکست می‌خوریم لذا بایستی در عرصه‌های علمی نیز مجاهدت کنیم و در مقابل کسانی که می‌خواهند مردم و امت‌ها را تحت سیطره خود درآورند ایستادگی کنیم.

وی با بیان اینکه باید راه مبارزه را پیش بگیریم، افزود: ترامپ تا قبل از سیلی موشکی مدعی بود ۵۲ نقطه حیاتی کشور را هدف قرار خواهد داد، اما دیدیم که بعد از سیلی ایران هیچ کاری نکردند و همه حرف‌های آن‌ها دروغ بود.

در ادامه حجت‌الاسلام مهدی جعفری، مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی خراسان رضوی اظهار کرد: دانش‌آموزان در این مراسم در قالب‌های گردان انتقام برای خون‌خواهی سردار شهید قاسم سلیمانی جمع شده و فریاد خود را به گوش جهانیان رساندند.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی خراسان رضوی با بیان اینکه این حرکت دانش آموزان نشان از آن است که ذره‌ای از آرمان‌های انقلاب اسلامی دور نشده و نخواهند شد، افزود: اگرچه به فرموده رهبری: «سیلی محکمی به استکبار زده شده است» اما آنان باید همچنان منتظر پاسخ‌های کوبنده‌تری باشند.

وی تصریح کرد: دهه هشتادی‌ها آمده‌اند تا بگویند اگر از این به بعد کسی از مذاکره حرفی بزنند مقابلش می‌ایستیم، این نوجوانان و جوانان بیشتر از همیشه چه در جهاد علمی و چه در جهادهای سخت آماده هستند.

کد خبر 4821521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha