۲۱ دی ۱۳۹۸، ۱۰:۲۷

مهر گزارش می دهد:

برگزاری مراسم یادبود شهدای مقاومت توسط اتباع مقیم کاشان+تصاویر

برگزاری مراسم یادبود شهدای مقاومت توسط اتباع مقیم کاشان+تصاویر

کاشان - مراسم یادبود سردار شهید قاسم سلیمانی و دیگر شهدای جبهه مقاومت با حضور جمع کثیری از خانواده شهدای مدافع حرم توسط اتباع افغان مقیم کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عشق و علاقه به شهید سردار قاسم سلیمانی و دیگر شهدای جبهه مقاومت در روح و جان مردم سراسر منطقه وجود دارد. حضور پرشور و گسترده مردم کشورهای مختلف در مراسم‌های یادبود شهدای مقاومت نشان از قدرشناسی از شهدایی است که سال‌ها برای مبارزه با شجره خبیثه داعش خود را در معرض خطر قرار دادند و در نهایت توسط دولت تأسیس کننده داعش و به شیوه‌ای تروریستی و کاملاً ناجوانمردانه به شهادت رسیدند.

به این منظور مراسم یادبود سردار شهید قاسم سلیمانی و دیگر همرزمان شهیدش با حضور پرشور و گسترده اتباع افغانستان در مرکز هیئت حضرت ابوالفضل (ع) میدان امیر کاشان برگزار شد.

در این مراسم که خانواده شهدای مدافع حرم و جمعی از رزمندگان و جانبازان مدافع حرم نیز حضور داشتند حجت الاسلام سید طالب حسینی یکی از رزمندگان تیپ فاطمیون به ایراد سخن پرداختند.

سردار جواد ملکی رئیس مجتمع آموزشی کوثر قم و حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی اصل حسینی امام جمعه راوند کاشان نیز از جمله مهمانان ویژه این مراسم بودند.

در ادامه تصاویری از برگزاری این مراسم را مشاهده می‌کنید:

کد خبر 4822172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha