۲۱ دی ۱۳۹۸، ۱۳:۴۴

مدیرکل راهداری کرمانشاه مطرح کرد:

تخصیص ۴۸ درصدی بودجه آماده‌سازی زیرساخت‌های مرزی

تخصیص ۴۸ درصدی بودجه آماده‌سازی زیرساخت‌های مرزی

کرمانشاه_ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از تخصیص ۴۸ درصدی بودجه آماده‌سازی زیرساخت‌های مرزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، فریبرز کرمی ظهر امروز شنبه در نشست رسمی شدن سه مرز «شوشمی، شیخ صله و سومار» که در استانداری کرمانشاه برگزار شد به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت رسمی شدن این مرزها پرداخت و اظهار داشت: بر این اساس برای همه نیازمندی‌ها از جمله اخذ سند برای زمین، چارت نیروی انسانی و زیرساخت‌ها و … درخواست‌ها با دستگاه‌های مربوطه مکاتبه شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: در ۲ مرز سومار و شوشمی زیرساخت‌های فیبر نوری آماده است اما در مرز شیخ صله فیبر نوری داریم و در دستور کار هم قرار ندارد و اگر این اقدام صورت نگیرد کار ابتر باقی می‌ماند.

این مسئول عنوان کرد: در بحث زیرساخت‌ها تا کنون نقطه صفر مرزی در شیخ صله و شوشمی هنوز مشخص نشده است که این موضوع بلاتکلیف است و انتظار داریم این مشکل حل و فصل شود.

کرمی با بیان اینکه برای اینکه این مرزها راه اندازی شود باید سایت موقت را در کانکس‌ها راه اندازی کنیم، ادامه داد: به این منظور کانکس‌ها و دوربین‌های لازم خریداری شده و آماده نصب و بهره برداری هستند.

وی عدم تخصیص ۱۰۰ درصدی بودجه ۳ میلیارد تومانی برای ۳ مرز را یکی از مشکلات عمده عنوان کرد و افزود: با ۴۸ درصد تخصیص پیش بردن این کار غیر ممکن است و قادر نیستیم با اسناد و اوراق این کار را انجام دهیم.

گفتنی است، در این جلسه استاندار کرمانشاه با تخصیص ۱۰۰ درصدی بودجه جهت آماده کردن زیرساخت در مرزهای شوشمی، شیخ صله و سومار موافقت کرد.

کد خبر 4822530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha