۲۴ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۵۶

با توجه به افزایش بارش‌ها؛

۱۱ اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی «مشگین شهر» مستقر شد

۱۱ اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی «مشگین شهر» مستقر شد

مشگین‌شهر - رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای مشگین شهر گفت: برای انجام عملیات زمستانی و برف روبی ۱۱ اکیپ راهداری در قالب ۴۱ نیروی انسانی در محورهای مواصلاتی مشگین شهر مستقر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا فرج پور پیش از ظهر سه شنبه در بازدید از راهدارخانه مرادلو در محور مشگین شهر - پارس آباد با بیان اینکه ۱۸ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین برای انجام عملیات بازگشایی و خدمات رسانی به مردم در راهدارخانه‌های شهرستان مشگین شهر مستقر شدند، افزود: برای انجام عملیات نمک پاشی در محورهای مواصلاتی این شهرستان دو هزار تن نمک خریداری و ذخیره سازی شده است.

به گفته وی برای انجام عملیات زمستانی و برف روبی ۱۱ اکیپ راهداری در قالب ۴۱ نفر نیروی انسانی به صورت شبانه روزی در محورهای مواصلاتی این شهرستان مستقر هستند.

وی با اشاره به اینکه طی بارش‌های اخیر با تلاش شبانه روزی راهداران در هیچیک از محورهای مواصلاتی شهرستان مشگین شهر مسدودی نداریم و در همه راه‌های اصلی، فرعی و روستایی تردد روان است، ادامه داد: راهداران پرتلاش دیار سبلان از همان لحظات اولیه بارش مشغول برف روبی و نمک پاشی در محورها هستند تا مردم و رانندگان با آرامش خاطر و ایمن از این مسیر تردد کنند.

فرج پور طول راه‌های اصلی، فرعی و روستایی شهرستان مشگین شهر را هزار و ۲۷۰ کیلومتر عنوان کرد و ادامه داد: از این مقدار هزار کیلومتر مربوط به راه‌های روستایی و ۲۷۰ کیلومتر نیز راه اصلی و فرعی است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲ هزار کیلومتر برف روبی در محورهای اصلی، فرعی و روستایی انجام شده است.

کد خبر 4825316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha