۱۸ اردیبهشت ۱۳۸۶، ۱۲:۵۹

سخنگوی شورای شهر تهران اعلام کرد :

نیازی به انتخاب سرپرست برای شهرداری تهران نیست / تا پایان جلسه امروز شهردار انتخاب می شود

نیازی به انتخاب سرپرست برای شهرداری تهران نیست / تا پایان جلسه امروز شهردار انتخاب می شود

خسرو دانشجو گفت : در پاسخ به خواسته به حق شهروندان برای انتخاب هر چه سریعتر شهردار تهران توسط اعضای شورای شهر تهران، امیدواریم تا پایان جلسه امروز شهردار انتخاب شود.

به گزارش خبرنگار مهر، خسرو دانشجو سخنگوی شورای شهر تهران  ظهر امروز  در جمع خبرنگاران گفت : در جلسه امروز طبق قوانین ، بحث و مذاکره برای انتخاب شهردار تهران ادامه پیدا کرد و اعضای شورا کاندیدای خود را معرفی کردند.

وی تصریح کرد : در مرحله اول 12 نفر به عنوان کاندیدا مطرح شدند، که شهردار باید برای انتخاب و عبور از مراحل مختلف رای گیری حداقل 5 رای از 10 رای را کسب کند .

دانشجو افزود : در مرحله دوم 8 نفر حائز 5 رای لازم شدند و در مرحله سوم رای گیری، 4 نفر به عنوان کاندیدای شهرداری تهران انتخاب شدند.

دانشجو گفت : 4 نفر انتخابی برای ارائه برنامه های خود در جلسه بعداز ظهر امروز دعوت شدند .

سخنگوی شورای شهرتهران با بیان این که قالیباف، سعیدی کیا ، رسول خادم و حسن بیادی 4 نفر انتخابی هستند که باید برنامه های خود را ارائه کنند گفت : این 4 نفر برای ارائه برنامه های خود بنا است امروز ساعت 13 در شورای شهر تهران حاضر شوند که از میان این افراد سعیدی کیا وزیر مسکن باید برای حضور در شورا و ارائه برنامه ها از دولت و رئیس جمهور کسب اجازه کند و در صورت عدم حضور وی فرد دیگری جایگزین سعیدی کیا خواهد شد .

وی اظهار داشت : در پاسخ به خواسته به حق شهروندان برای انتخاب هر چه سریعتر شهردار تهران توسط اعضای شورای شهر تهران، امیدواریم تا پایان جلسه امروز شهردار انتخاب شود.

دانشجو گفت : هم اکنون هر 4 نفر انتخابی به صورت مساوی اجازه دارند که برنامه های خود را ارائه کنند.

سخنگوی شورای شهر، با بیان این که نیازی به انتخاب سرپرست برای شهرداری تهران وجود ندارد گفت : به این جمع بندی رسیده ایم که هر چه زودتر شهردار تهران را انتخاب کنیم، چرا که به نفع شورا و شهروندان است.

وی تاکید کرد : تعداد رای های اکتسابی هیچ تاثیری در روند پیگیری انتخاب شهردار تهران نخواهد داشت.

وی، در پاسخ به سئوالی مبنی بر این که آیا اعضای شورای شهر تهران منتظر حضور سعیدی کیا برای ارائه برنامه ها خواهند شد گفت : ما معطل وی نمی شویم و باید هماهنگی ها برای ارائه برنامه ها تا ساعت 13 انجام شود.

کد خبر 482655

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha