۱ بهمن ۱۳۹۸، ۱۴:۵۷

جامعه ورزش هفتم بهمن با آرمان‌های امام راحل تجدید بیعت می‌کند

جامعه ورزش هفتم بهمن با آرمان‌های امام راحل تجدید بیعت می‌کند

به گفته معاون فرهنگی وزارت ورزش، هفتم بهمن‌ماه و همزمان با چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی جامعه ورزش با آرمان‌های امام راحل تجدید بعیت خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید عبدالحمید احمدی در دومین جلسه کارگروه ورزش و جوانان چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید پرافتخار سپهبد قاسم سلیمانی گفت: حضور پرشور و شکوه مردم در تشییع پیکر شهدای مقاومت ثابت کرد که راه سردار سلیمانی و همرزمانش همچنان ادامه خواهد داشت و در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جامعه ورزش و جوانان آمادگی خود را همچون گذشته اعلام می کند تا با حضور گسترده بار دیگر همراه با دیگر اقشار مردم حمایت و پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به منصه ظهور برسانند.

وی تصریح کرد: جامعه ورزش و جوانان در هفتمین روز از بهمن ماه سال جاری با حضور در مرقد مطهر امام راحل در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با آرمان های رهبر کبیر جمهوری اسلامی ایران و اندیشه های مقام معظم رهبری تجدید بیعت خواهند کرد.

احمدی گفت: جامعه ورزش و جوانان در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن هم پرشورتر و باشکوه تر از همیشه شرکت خواهند کرد تا بار دیگر همراهی و حمایت خود از نظام را در برابر دشمنان و استکبار جهانی به منصه ظهور برسانند.

کد خبر 4831615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha