۲ بهمن ۱۳۹۸، ۱۵:۴۱

معاون استاندار مازندران:

هلدینگ ها برای سرمایه گذاری در حوزه های مختلف مازندران ورود کنند

هلدینگ ها برای سرمایه گذاری در حوزه های مختلف مازندران ورود کنند

ساری - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران، خواستار سرمایه گذاری هلدینگ ها در حوزه‌های مختلف اقتصادی و کشاورزی در استان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن خیریان پور عصر چهارشنبه در نشست با مدیران شرکت سرمایه گذاری شستا اظهار داشت: امیدواریم این شرکت سرمایه گذاری مناسبی در حوزه‌های صنعت، زراعت چوب، کشاورزی، گردشگری، دامپروری و سایر حوزه‌ها در استان داشته باشد.

وی با بیان اینکه شرکت شصتا در راستای طرح توسعه از برخی واحدهای تولیدی استان بازید داشته است، افزود: بازدید از بندرامیرآباد بهشهر از جمله برنامه‌های مدیران این شرکت در استان بوده است.

حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران نیز در این نشست با اشاره به ظرفیت شرکت سرمایه گذاری شستا، خواستار سرمایه گذاری این شرکت در حوزه‌های مختلف برای رونق تولید و اشتغال در استان شد.

وی فلورین را از مهمترین مواد معدنی در استان دانست و با بیان اینکه مازندران رتبه دوم این ماده معدنی را در کشور دارد، گفت: رتبه دوم ذخیره این ماده معدنی در استان به شمار می‌رود.

وی شمار معادن فلورین را در استان چهار معدن با ۳۰ هزار تن ظرفیت استخراج اعلام کرد و گفت: یک پنجم تولید فلورین کشور در مازندران انجام می‌شود.

قوانلو با عنوان اینکه اکثر معادن مازندران غیرفعال است، تصریح کرد: عمده ماده فلورین ببه صورت خام از استان خارج می‌شود درحالیکه قابلیت سرمایه گذاری از سوی شرکت‌های بزرگ نظیر شصتا در ان وجود دارد.

کد خبر 4832729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha