۲ بهمن ۱۳۹۸، ۱۶:۳۴

مدیرکل دفتر حقوقی وزارت صنعت، معدن و تجارت:

حفظ اشتغال موجود و حمایت از تولید برنامه وزارت صمت است

حفظ اشتغال موجود و حمایت از تولید برنامه وزارت صمت است

اراک- مدیرکل دفتر حقوقی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: حفظ اشتغال موجود و حمایت از تولید، برنامه وزارت صمت است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی ربیعی ظهر چهارشنبه در آئین معارفه سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: با توجه به شرایط اقتصادی به صلاح نبود مدیریت صنعت، معدن و تجارت استان بدون تصدی باشد، البته اگر امروز مشکلی برای سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی پیش آمده، تنها یک سوءتفاهم است که به زودی برای رفع آن اقدامات لازم انجام می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به نام گذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام رونق تولید باید گفت، فلسفه رونق تولید ارزشمند است در این راستا یک قرارگاه با حضور تمام نمایندگان نهادهای اجرایی در وزارت خانه وجود دارد که به برگزاری نشست‌های مختلف و پیگیری مصوبات در این حوزه می‌پردازد.

مدیر کل دفتر حقوقی وزارت صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: مقام معظم رهبری همواره بر حفظ وضع موجود، اشتغال و تولید تاکید کرده اند. این فتوای رهبر معظم انقلاب است و اگر فردی کوتاهی در این حوزه اعمال کند، در نزد خدا مسئول است.

ربیعی خاطر نشان کرد: ساختار سازمان صنعت، معدن و تجارت نسبت به سایر دستگاه‌ها متفاوت است زیرا صاحبان حرف، کارخانه‌ها، صنایع مختلف و مراجعین بسیاری به آن مراجعه می‌کنند.

مدیر کل دفتر حقوقی وزارت صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: با همدلی و اخلاص و قانونمندی می‌توان تمام امور را پیش برد و زمینه ارتقای رضایت عمومی را فراهم ساخت.

وی همچنین اظهار کرد: بسیاری از واحدهای تولیدی در استان مرکزی مستقر هستند که آن طور که باید در مسیر توسعه قرار نگرفته اند و این شرایط بایستی اصلاح شود تا بتوان به شرایط مطلوب و رونق تولید در این واحدها دست یافت.

گفتنی است، در این نشست، جواد حسنی به عنوان سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی معرفی شد. وی در حال حاضر مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی نیز هست.

کد خبر 4832778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha