۶ بهمن ۱۳۹۸، ۹:۲۷

در شورای اداری خرم‌آباد تشریح شد:

پیش‌بینی ۳۶۲ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی

پیش‌بینی ۳۶۲ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی

خرم‌آباد- فرماندار خرم‌آباد از پیش‌بینی ۳۶۲ شعبه اخذ رای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی خبر داد و گفت: ۶۱ شعبه مربوط به چگنی و ۳۰۱ شعبه مربوط به خرم‌آباد است.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر طولابی صبح یکشنبه در شورای اداری خرم آباد با اشاره به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دو مرحله از فرآیند انتخابات باقی مانده است، نخست تبلیغات و سپس برگزاری انتخابات که در روزهای آتی شاهد اجرای این فرآیندها نیز خواهیم بود.

وی با بیان اینکه فرآیند انتخابات تاکنون با کمترین مشکل و به موقع و براساس زمانبندی امور پیش رفته و کمترین حاشیه را داشته ایم، تصریح کرد: امیدواریم مراحل بعدی را هم با صحت و سلامت و امنیت و موفقیت پشت سر بگذاریم.

فرماندار خرم آباد با تاکید بر اینکه برای برگزاری انتخابات در حوزه شهرستان خرم آباد ۳۰۱ شعبه اخذ رأی پیش بینی شده که ۱۸۵ شعبه ثابت و ۱۱۶ شعبه سیار است، افزود: امسال هم افزایش شعبه برای تسهیل در رأی گیری مردم و پوشش کامل مناطق شهری و روستایی را داشته ایم.

طولابی با اشاره به اینکه ۱۷۰ شعبه اخذ رأی شهری و ۱۳۱ شعبه روستایی پیش بینی کرده ایم، یادآور شد: ۳۶۲ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی داریم که ۶۱ شعبه مربوط به شهرستان چگنی است.

وی با بیان اینکه سلامت انتخابات برای ما بسیار مهم و حائز اهمیت است، همه باید تلاش کنیم که انتخابات را در کمال صحت و سلامت و با مشارکت حداکثری مردم برگزار کنیم، یادآور شد: تاکنون مسئولان این موضوع را رعایت کرده اند و کمترین اخبار را داشته ایم که مدیری یا مسئولی گرایش به افراد خاص را نشان دهد.

کد خبر 4835217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha