۶ بهمن ۱۳۹۸، ۱۹:۱۰

ناصر شهنازی:

‌ بازیکنانم با همت و غیرت بازی کردند

‌ بازیکنانم با همت و غیرت بازی کردند

‌سرمربی تیم والیبال سایپا تهران پس از پیروزی مقابل شهرداری گنبد گفت: امروز بازیکنانم همگی فوق العاده بودند و پیروز شدیم.

‌به گزارش خبرنگار مهر، تیم والیبال سایپا تهران امروز دردیدارهای هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر والیبال با نتیجه ۳ بر یک شهرداری گنبد را شکست داد.

ناصر شهنازی پس از پیروزی تیمش مقابل شهرداری گنبد در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: بازی بسیار خوبی بود و هواداران از تماشای آن لذت بردند. گنبد نیز امروز والیبال خوبی را به نمایش گذاشت. تمام بازیکنانم امروز عالی بودند. تشکری را به دلیل سرماخوردگی در اختیار نداشتیم. چند بازیکن دیگر نیز با کمک افروزی پزشک تیم به بازی امروز رسیدند. بازیکنانم با همت و غیرت بازی کردند.

سرمربی تیم والیبال سایپا تهران افزود: از افروزی پزشک تیم و مشجری آنالیزور تیم به همراه کادر فنی تشکر می کنم که در این شرایط سخت کنار تیم بودند.

وی درباره زود برگزار شدن بازی گفت: به دلیل اینکه تیم گنبد پرواز داشت ما نیز با آنها همکاری کردیم تا آنها به موقع به پرواز برسند.

شهنازی درباره داوری نیز افزود: متاسفانه اعتراض داوری ها اپیدمی شده است. من سعی می کنم کمتر اعتراض کنم. هر کجا که لازم باشد سریع از آنالیزور تیم می پرسم و اگر اشتباه کرده باشم عذرخواهی می کنم. باید این فرهنگ را جا بیاندازیم. ما در چند بازی اشتباه کردیم و نتیجه واگذار شد. هیچ ایرادی ندارد. باید بپذیریم که اشتباه کرده ایم. خطاهای پیش آمده در بازی از سوی داوری نیز سهوی است و نباید این گونه برخورد کنیم. از کادر داوری تشکر می کنم.

او درباره واکنش های عظیم جزیده سرمربی تیم گنبد نیز گفت: به هر حال شرایط بازی سخت است و فشار زیادی به مربیان وارد می‌شود. باید مربیان را درک کنیم. تا کنار خط نباشید نمی توانید فشار وارد بر مربی را متوجه شوید.

کد خبر 4835939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha