۷ بهمن ۱۳۹۸، ۱۶:۵۱

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر:

۴۰ یادواره شهدا در شهرستان بوشهر برگزار شد

۴۰ یادواره شهدا در شهرستان بوشهر برگزار شد

بوشهر- فرمانده سپاه شهرستان بوشهر از برگزاری پنجمین یادواره شهدای کوی تنگک دوم شهرستان بوشهر خبر داد و گفت: تاکنون ۴۰ یادواره شهید در شهرستان بوشهر برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ غلامرضا شهابی بعدازظهر دوشنبه در جلسه برگزاری یادواره شهدای شهر بوشهر، اظهار داشت: پنجمین یادواره شهدای کوی تنگک دوم روز چهارشنبه نهم بهمن‌ماه در مسجد امام صادق (ع) با روایتگری ناخدا تکاور امیر دهقانی و سخنرانی معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه به کوری چشم دشمنان، جوانان راه شهدا را باقدرت ادامه می‌دهند اضافه کرد: به کوری چشم دشمنان اسلام و قرآن جوانان ما راه شهدا را باقدرت ادامه خواهند داد.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر گفت: برگزاری این‌چنین مراسمی و حضور مردم و جوانان ایران اسلامی در آن، باعث افزایش معنویت و تقویت روحیه ایثارگری، انقلابی گری و جهادی در بین عموم مردم و منفورتر شدن دشمنان اسلام و انقلاب می‌شود.

شهابی ادامه داد: به برکت انقلاب، نظام اسلامی و خون شهیدان و جوانان پاک‌باخته‌ای که حاضر هستند تا آخرین نفس برای حفظ این نظام بجنگند و شهید شوند، دارای عزت و افتخار هستیم.

وی با اشاره به اینکه اگر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار نمی‌توانند به کشور ما حمله کنند، از برکت خون شهداست، افزود: هنوز هم دشمنان از شهدا می‌ترسند و فرهنگ شهادت، عاشورا و انتظار که نظام را در برابر این همه هجمه آن‌ها بیمه کرده است.

شهابی با اشاره به اینکه باید فداکاری‌های شهدا را در جامعه به خوبی بیان کنیم، گفت: باید همت، عمل، ایثار و فداکاری شهدا را به نسل جوان که تشنه حق و حقیقت است بگوییم.

وی با اشاره به اینکه نام و شجاعت شهدای ایران اسلامی، پشت دشمنان را می‌لرزاند، گفت: امروزه هیبت و قدرتی که نیروهای مسلح ما دارند به برکت خون شهداست.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر با اشاره به اینکه سعی کرده‌ایم یادواره شهدا را به خوبی و درخور شأن برگزار کنیم، خاطرنشان کرد: تابه‌حال ۴۰ یادواره شهید در شهرستان بوشهر برگزارشده است.

کد خبر 4836761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha