۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۸:۲۷

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

وزیر ورزش و جوانان در دهه فجر به همدان سفر می‌کند

وزیر ورزش و جوانان در دهه فجر به همدان سفر می‌کند

همدان - مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: وزیر ورزش و جوانان دهه فجر امسال برای افتتاح چندین پروژه ورزشی به همدان سفر می‌کند.

محسن جهانشیر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به سفر وزیر ورزش و جوانان کشور به همدان اظهار داشت: ۱۷ بهمن ماه همزمان با ایام الله دهه فجر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان سفر یک روزه‌ای را به همدان خواهد داشت.

وی افزود: در این سفر یک روزه وزیر ورزش و جوانان چندین پروژه ورزشی را در استان همدان افتتاح خواهد کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به پروژه‌های ورزشی که در دهه مبارک فجر در همدان افتتاح می‌شود، گفت: ۷ پروژه ورزشی در این ایام افتتاح خواهد شد.

جهانشیر خاطرنشان کرد: پروژه‌های ورزشی استخر سرپوشیده مریانج، زمین چمن مصنوعی اسدآباد، زمین چمن مصنوعی روستای آجین، زمین چمن مصنوعی روستای علیصدر، افتتاح سالن ورزشی ینگی کند ملایر، سالن چند منظوره روستای سیمین و هتل وندیک همدان از جمله این پروژه‌ها است.

وی با بیان اینکه مجموع اعتبار این پروژه‌ها ۸ و نیم میلیارد تومان است، بیان کرد: با افتتاح این پروژه‌ها ۱۰ هزار متر مربع به سرانه ورزشی استان همدان اضافه خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان عنوان کرد: همچنین ۱۱۰ پروژه ورزشی نیمه تمام در استان وجود دارد که از ۷ تا ۹۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارند

کد خبر 4838506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha