۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۴:۱۲

رئیس اداره حمل‌ونقل کالا اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان:

۸.۵ میلیون تن کالا از استان سمنان به سایر نقاط کشور جابه‌جا شد

۸.۵ میلیون تن کالا از استان سمنان به سایر نقاط کشور جابه‌جا شد

سمنان - رئیس اداره حمل‌ونقل کالا اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان گفت: در ۱۰ ماه ابتدای سال جاری هشت میلیون و ۵۰۰ هزار تن کالا از این استان به سایر نقاط کشور جابه‌جا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید عرفانی تبار ظهر سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان ضمن بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون هشت میلیون و ۵۰۰ هزار تن کالا از این استان به سایر نقاط کشور ارسال‌شده است، اظهار داشت: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته دو درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه سه هزار و ۴۰۰ دستگاه انواع ناوگان باری در استان سمنان فعالیت می‌کنند، افزود: عمده کالای جابجا شده از استان به ترتیب گچ، سیمان، خاک معدنی، نمک، گنجاله، گندم، سنگ گچ و انواع شمش است.

رئیس اداره حمل‌ونقل کالای اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان بابیان اینکه متوسط عمر ناوگان‌ها باربری این استان را ۲۱ سال اعلام کرد و یادآور شد :۸۴ شرکت حمل‌ونقل کالا در این استان فعالیت دارند.

عرفانی تبار با تأکید بر اینکه چهار هزار و ۶۰۰ نفر راننده در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای کالا فعالیت می‌کنند، خاطرنشان کرد: ساماندهی فعالیت رانندگان و ناوگان‌های باربری یکی از مهم‌ترین رویکردهای این سازمان محسوب می‌شود.

کد خبر 4838656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha