۱۰ بهمن ۱۳۹۸، ۲۱:۳۰

فرماندار درگزین عنوان کرد:

بهره برداری ۲۱ پروژه با بیش از ۶۰ میلیارد تومان اعتبار در درگزین

بهره برداری ۲۱ پروژه با بیش از ۶۰ میلیارد تومان اعتبار در درگزین

همدان - فرماندار شهرستان درگزین از بهره برداری ۲۱ پروژه عمرانی و خدماتی با بیش از ۶۰ میلیارد تومان اعتبار همزمان با دهه فجر در شهرستان درگزین خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر ناظری پور بعدازظهر پنج شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان درگزین اظهار داشت: در شهرستان درگزین، همدلی و وفاق موج می‌زند و این مهم به خوبی حس می‌شود.

وی گفت: در ایام دهه فجر در شهرستان درگزین بیش از ۲۱ پروژه با بیش از ۶۰ میلیارد تومان اعتبار افتتاح و بهره برداری می‌شود که این امر موجب ایجاد اشتغال برای ۲۰۶ نفر خواهد شد.

ناظری پور مهمترین و شاخص ترین پروژه‌های قابل بهره برداری را پارک آبی، گاوداری پرواری و گلخانه‌ها عنوان و اضافه کرد: پارک آبی یکی از شاخص ترین پروژه‌های قابل افتتاح در شهرستان درگزین است که در غرب کشور در حوزه خود بی نظیر به شمار می‌رود و با اعتباری بالغ بر بیش از ۱۳ میلیارد تومان و ایجاد اشتغال برای ۶۰ نفر راه اندازی می‌شود.

وی از دیگر پروژه‌های مهم را پروژه گاز رسانی به شهرک گلخانه‌ای عنوان کرد و از پیگیری‌های انجام شده در رابطه با فاضلاب شهر قروه سخن گفت و افزود: یکی از پروژه‌هایی که در راستای توسعه پایدار به شهرستان کمک می‌کند، پروژه فاضلاب شهر قروه درگزین است که هم اکنون ۲ مورد از زمینه‌های مطالعاتی آن انجام شده و پیگیر انجام مطالعات در حوزه‌های دیگر هستیم تا هرچه سریع‌تر این روند انجام شده و استارت پروژه زده شود.

ناظری پور از فرصت‌های شغلی ایجاد شده گفت و اظهار داشت: بر اساس آمار درگزین در استان همدان بالاتر از سایر شهرستان‌ها و در رتبه اول حوزه اشتغال قرار گرفته و ۲۱۲ درصد به تعهد خود در حوزه اشتغال جامه عمل پوشانده است.

وی بابیان اینکه امسال برای یک هزار و ۳۲ نفر در شهرستان درگزین اشتغال ایجاد شده در صورتی که بر اساس سند توسعه باید برای ۴۸۷ نفر اشتغال ایجاد می‌شد، گفت: درگزین از پیش بینی‌های صورت گرفته جلوتر است

فرماندار شهرستان درگزین در رابطه با انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز یادآور شد: درگزین برای اولین بار پس از شهرستان شدن آماده برگزاری انتخابات می‌شود که این امر مهم نیازمند زیر ساخت‌های لازم است که فراهم شده و در این رابطه هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی گفت: شهرستان درگزین دارای ۲۹ هزار نفر واجد شرایط است که برای انتخابات پیش رو ۴۵ صندوق رأی ثابت و ۲ صندوق رأی سیار پیش بینی کرده است.

کد خبر 4840001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha