بنا به اعلام ارتش رژیم صهیونیستی؛

آژیر خطر در شهرکهای یهودی نشین غزه به صدا درآمد

آژیر خطر در شهرکهای یهودی نشین غزه به صدا درآمد

ارتش رژیم صهیونیستی از به صدا درآمدن آژیر خطر در دو شهرک یهودی نشین واقع در نوار غزه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در دو شهرک یهودی نشین واقع در نوار غزه به نامهای «نیر ییتژاگ» و «سوفا ونف» روز جمعه آژیرهای خظر به صدا درآمدند.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد که دست کم شلیک یک فروند راکت از جانب غزه به سمت سرزمین‌های اشغالی شناسایی شده است.

بنا به ادعای ارتش اسرائیل، این حمله «هشتمین حمله صورت گرفته از جانب نوار غزه به سمت اسرائیل ظرف ۲۴ ساعت» بوده است.

گفتنی است که اوایل روز جمعه، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که سامانه پدافند گنبد آهنین یک راکت پرتاب شده از نوار غزه علیه سرزمینهای اشغالی فلسطین را رهگیری کرده است.

ساعاتی پیش از این حمله راکتی، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یک فروند تانک متعلق به این ارتش در واکنش به یک «حمله خمپاره ای به اسرائیل»، یک پاسگاه نظامی متعلق به جنبش حماس در غزه را هدف قرار داد.

شایان ذکر است که «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا سه شنبه گذشته از طرح صلح ادعایی خود موسوم به «معامله قرن» رونمایی کرد؛ طرحی ظالمانه که بیت المقدس را به عنوان پایتخت رسمی رژیم صهیونیستی اعلام کرده و کنترل این رژیم بر شهرکهای یهودی نشین واقع در کرانه باختری را به رسمیت می شناسد، و در مقابل یک روستای همجوار با بیت المقدس به نام «ابو دیس» را به عنوان پایتخت فلسطین تعیین می کند!

طرح صلح ادعایی ترامپ همچنین ترسیم کننده دولتی برای ملت فلسطین است که بطور همیشگی غیرنظامی شده و «با رعایت حسن همجواری (!) در کنار اسرائیل به حیات خود ادامه می دهد». این طرح همچنین شامل یک برنامه سرمایه گذاری ۵۰ میلیارد دلاری برای «رونق اقتصاد فلسطین» است و در عین حال حق بازگشت پناهجویان فلسطینی به سرزمین اجدادی خود را از دستور کار خارج می کند!

کد خبر 4840550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha