۱۲ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۰۶

مدیرکل نوسازی‌ و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی:

سه مدرسه ایام دهه‌فجر در خراسان‌جنوبی به بهره‌برداری می‌رسد

سه مدرسه ایام دهه‌فجر در خراسان‌جنوبی به بهره‌برداری می‌رسد

بیرجند- مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی گفت: سه مدرسه با ۲۲ کلاس درس ایام‌الله دهه فجر در خراسان‌جنوبی به بهره‌برداری می‌رسد.

محمدرضا بیکی در گفت‌وگو با خبرنگارمهر اظهارکرد: در ایام دهه‌فجر انقلاب اسلامی سه مدرسه با ۲۲ کلاس درس در خراسان‌جنوبی افتتاح می‌شود.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه این سه مدرسه در مجموع دو هزار و ۱۲۰ مترمربع زیربنا دارد، بیان‌کرد: این پروژه‌ها با اعتباری بالع بر ۶ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

بیکی با تأکید بر اینکه از جمله اولویت‌های نوسازی و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس در استان است، بیان‌کرد: همچنین استانداردسازی سیستم گرمایشی ۲۴۵ مدرسه در خراسان‌جنوبی با هزار و ۸۶ کلاس درس و با اعتباری در حدود ۱۶ میلیارد تومان نیز در این ایام صورت می‌گیرد.

وی ادامه‌داد: کلنگ احداث ۴۶ مدرسه با ۷۰ کلاس درس نیز در دهه فجر به زمین زده می‌شود که این پروژه بر اساس مشارکت اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی و بنیاد برکت ساخته خواهد شد.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه زیربنای این مدارس در حدود پنج هزار و ۱۴۴ متر مربع است، یادآور شد: این مدارس با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان ساخته می‌شود.

بیکی یادآورشد: امیدواریم مجموع این پروژه‌های مدرسه‌سازی بتواند گامی در جهت رفع نیاز دانش‌آموزان خراسان‌جنوبی در حوزه نیاز به فضای آموزشی و کلاس درس بردارد.

کد خبر 4840560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha