۱۴ بهمن ۱۳۹۸، ۱۹:۴۸

استاندار کردستان:

گره‌گشایی و رفع موانع تولید باید اولویت کاری مسئولان باشد

گره‌گشایی و رفع موانع تولید باید اولویت کاری مسئولان باشد

سنندج - استاندار کردستان گفت: باید همە اقدامات مدیران و بانک‌ها در راستای گرەگشایی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی باشد و در این راه هیچگونه کم کاری از سوی مسئولان قابل قبول نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن مرادنیا بعد از ظهر دوشنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کردستان، اظهار داشت: نظر همه اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و فلسفه وجودی این کارگروه اقدام سریع و به هنگام و ارائه راهکار برای افزایش تولید و رونق کسب و کار است.

وی با بیان اینکه مصوبات این کارگروه با توجه به حساسیت و ضرورت آن برای همگان باید لازم الاجرا باشد، افزود: رونق تولید و راه اندازی مجدد واحدهای غیرفعال ارتباط مستقیم با اشتغال دارد و در شرایط فعلی کشور این مسئله از هر چیزی اهمیت بیشتری دارد.

استاندار کردستان ادامه داد: انتظار می‌رود اگر پرونده‌ای در خصوص تولید و بنگاههای اقتصادی در محاکم قضائی تشکیل می‌شود خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار بگیرد و تعیین تکلیف شود.

مرادنیا با بیان اینکه در کشور با توجه به نوسانات و افزایش قیمت‌ها تولید با مشکل مواجه است، یادآور شد: در این شرایط اگر بانک‌ها به کمک تولید نیایند کاری از پیش نخواهد رفت.

وی خواستار انعطاف بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی شد و بیان کرد: اگر بانک‌ها به فکر اعمال کامل و بی چون و چرای قوانین باشند عملاً تولید دچار مشکل می‌شود، بنابراین لازم است بانک‌ها از قوانینی را که به رونق تولید کمک می‌کنند را مد نظر قرار دهند.

استاندار کردستان گفت: با رونق تولید و افزایش بنگاههای اقتصادی و کارگاه‌های صنعتی میزان اشتغال افزایش خواهد داشت و این مهم تنها با مساعدت و همکاری بانک‌ها محقق می‌شود.

کد خبر 4843627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha