۱۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۳۹

رئیس بنیاد مستضعفان:

هزینه کرد عوائد منابع بنیاد مستضعفان در خراسان‌جنوبی در استان

  هزینه کرد عوائد منابع بنیاد مستضعفان در خراسان‌جنوبی در استان

بیرجند- رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: عوائد منابع املاک بنیاد مستضعفان در خراسان‌جنوبی در استان هزینه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز فتاح صبح جمعه در شورای اداری شهرستان درمیان اظهارکرد: پیام امام (ره) چیزی جز دعوت به تعالیم انبیا و انقلابی برای رسیدن به استقلال و آزادی حقیقی نبود.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی بیان کرد: طاغوت‌ها با ظلم و ناکارآمدی زمینه نابودی خود را فراهم کردند چرا که در زمین فساد کرده بودند.

فتاح ادامه‌داد: کسانی چون ترامپ و سایر استکبار گران و ظالمان نیز طبق وعده الهی از بین می‌روند و از این جهت رهبر معظم انقلاب اسلامی وعده نماز خواندن در مسجد الاقصی را به جوانان دادند.

وی با اشاره به اینکه طبق آیات قرآن مستضعفان وارثان و امامان بر روی زمین می‌شوند، گفت: انقلاب امام نسیمی از حرکت الهی در آخرالزمان است و با توجه به وعده‌های خدا نباید با هر شایعه‌ای دلسرد شویم.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی بیان کرد: دشمن حاج قاسم سلیمانی را از ما نگرفت بلکه در حقیقت او را به ما برگرداند چرا که ما هیچ وقت اینگونه قدر و ارزش این مرد بزرگ را نمی‌دانستیم.

فتاح با بیان اینکه باید مؤمن به انقلاب و رهبری باشیم، ادامه‌داد: تنها در این صورت وعده‌های خداوند درباره ما محقق می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دلبستگی حقیقی به مردم خراسان جنوبی دارد، افزود: تلاش کرده‌ام این مهم را در زمان وزارت نیرو و ریاست کمیته امداد نشان دهم.

رئیس بنیاد مستضعفان خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه نباید در خدمت به مردم کم فروشی کنیم، گفت: تلاش ما بر این است که در بنیاد مستضعفان برای مردم خراسان جنوبی کم نگذاشته و در واقع کم فروشی نکنیم‌.

فتاح با بیان اینکه هر چند اموال و زمین‌ها در اختیار بنیاد بوده ولی برای ما نیست، اظهارکرد: منابع و املاک بنیاد برای مردم و در راستای گره‌گشایی از آنان است.

وی بیان‌کرد: باید مراقب باشیم زمین و املاک را به اهل آن واگذار کنیم چرا که در قبل زمین‌هایی واگذار شده و حالا باید پاسخ بدهیم که چرا به آن اشخاص واگذار کرده‌ایم.

رئیس بنیاد مستضعفان خراسان جنوبی ادامه داد: با مشورت با دولت و برای رفع محرومیت زدایی از شهرستان درمیان ورود پیدا کرده‌ایم و تلاش ما برای رسیدگی قانونی و از مسیر حقیقی به خواست مردم است.

فتاح با اشاره به اینکه هدف فعالیت‌ها این است که با اقدامات بنیاد مستضعفان افزایش درآمد و سرانه مردم در درمیان محقق شود، یادآور شود: محور اصلی کار ما اشتغال‌زایی است.

وی با تبیین اینکه اصل کار ما مردم‌داری و خضوع در برابر عموم مردم جامعه است، گفت: مردم باید اثرات و ثمرات کارهای ما را مشاهده کنند و این مؤلفه با طولانی نشدن کارها صورت می‌گیرد.

رئیس بنیاد مستضعفان یادآور شد: خواست و پیگیری ما این است که عوائد فروش منابع املاک بنیاد در خراسان‌جنوبی در خود استان هزینه شود.

کد خبر 4846636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha