۱۹ بهمن ۱۳۹۸، ۱۸:۲۱

رزمایش یاوران سردار آسمانی در تنگستان برگزار شد

رزمایش یاوران سردار آسمانی در تنگستان برگزار شد

بوشهر - رزمایش یاوران سردار آسمانی فاتحان قدس بسیجیان شهرستان تنگستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار تنگستان بعد از ظهر شنبه در حاشیه رزمایش یاوران سردار آسمانی فاتحان قدس بسیجیان شهرستان تنگستان ضمن گرامی داشت یاد و خاطر شهدا اظهار داشت: سردار سلیمانی یک سرباز مخلص برای نظام و ولایت بود.

وی اضافه کرد: خدمات ارزشمند سردار حاج قاسم سلیمانی نه برای ایران و منطقه خاور میانه بلکه برای دنیا بود و برقراری امنیت و حذف گروه‌های تکفیری و داعش از منطقه دستاورد بزرگ سردار سلیمانی بود که یاد و خاطر این شهید را گرامی می‌داریم.

فرماندار تنگستان بیان کرد: ماه بهمن یادآور بهترین و شیرین‌ترین ایام این انقلاب می‌باشد و همه ما از این ماه خاطر خوبی از پیروزی انقلاب در بهمن ۵۷ داریم.

وی ادامه داد: بسیج یک سرمایه ارزشمندی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در همه عرصه‌ها چه اجتماعی، نظامی، عمرانی و اقتصادی شاهد تلاش و زحمات این عزیزان هستیم.

رفیعی‌پور خاطرنشان کرد: زمانی که نیاز به این نیروی مخلص در دفاع از میهن و در هشت سال دفاع مقدس بود از نوجوان و جوان ۱۲، ۱۳ ساله قلم را بر زمین گذاشته و اسلحه به دست گرفت تا آن پیرمرد ۷۰ ،۸۰ ساله به‌عنوان یک بسیجی در جبهه هشت ساله دفاع مقدس حاضر شدند و دفاع کردند که ثمره این خون دادن‌های این عزیزان بسیجی امنیت و آرامشی است که امروز در کشور داریم.

فرماندار تنگستان یادآور شد: تمام برنامه‌ها و نقشه‌های دشمن با آن گستردگی فضای رسانه‌ای که امروز در بیشتر خانه‌های مردم یک نماینده دارد ما باید تلاش کنیم و وظیفه بسیجیان بسیار سنگین است که باید بصیرت افزایی کنند. امروز هم و غم دشمن این است که این نظام و انقلاب تضعیف کنند اما به حول و قوه الهی با رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری و تلاش‌های همه مسئولین این نقشه‌ها خنثی خواهد شد.

وی بیان کرد: حضور پرشور همه شما عزیزان در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن یک تجدید میثاقی با آرمان‌های والای حضرت امام (ره) و رهبری مقام معظم رهبری باشد.

رفیعی پور یادآور شد: حضور پرشور مردم را در دوم اسفند ماه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را خواستاریم تا یک مجلس قوی که چهار سال برنامه‌های کشور بر اساس تصمیمات آن است شکل بگیرد.

فرماندار تنگستان افزود: مجلس در برنامه‌ریزهای داخلی و خارجی تأثیرگذار است و این نقش بسیار مهم و اساسی مجلس در کشور ما است. امیدوارم همه شما عزیزان تلاش کنید که حضور گسترده‌ای در انتخابات مجلس شورای اسلامی داشته باشید زیرا هر چقدر حضور مردم در پای صندوق‌های رأی بیشتر باشد مجلس قوی‌تر خواهد بود.

کد خبر 4847883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha