۲۲ بهمن ۱۳۹۸، ۱۳:۵۳

ریاست دیوان عدالت اداری کشور :

حمایت از راهبرد مقاومت ضروری است

حمایت از  راهبرد مقاومت ضروری است

گلپایگان- ریاست دیوان عدالت اداری کشور گفت: بار دیگر با امام و شهدا عهد و پیمان بستیم که از راهبرد استقامت و مقاومت حمایت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد کاظم بهرامی ظهر سه‌شنبه در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن ماه اظهار داشت: راهبرد ما استقامت و مقاومت است که می‌توانیم در مقابل آمریکا با قدرت تمام ایستادگی کنیم و پهباد آمریکایی را ساقط کرده و پایگاه‌های نظامی آن‌ها را بمباران کنیم و آن‌ها هیچ حرکتی از خود نشان ندهند.

وی گفت: یکی از اهداف امام خمینی (ره) احیای اسلام ناب محمدی بود، زیرا هدف نظام شاهنشاهی محو دین بود تا جایی که تاریخ هجری پیامبر (ص) را به تاریخ شاهنشاهی تغییر دادند.

ریاست دیوان عدالت اداری کشور تصریح کرد: امام خمینی (ره) به عنوان مجتهدی عالم جلوی محو دین را با تقدیم شهیدان گرفت و به راهبرد استقامت رسیدند.

وی گفت: حضور میلیونی در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی و سردار ابومهدی مهندس بدین خاطر بود که مردم این دو شهید بزگوار را فرمانده میدانی در حفظ امینت منطقه خاورمیانه می‌دانستند.

حجت الاسلام بهرامی افزود: این دو فرمانده و شهدای والامقام در مقابال استکبار با راهبرد مقاومت امنیت را برای مردم منطقه ایجاد کرده بودند زیرا آمریکا در صدد ایجاد ناامنی در منطقه خاومیانه بود ولیکن با تلاش فراوان سردار سلیمانی و مدافعان حرم و شهید ابومهدی المهندس راهبرد آن‌ها به یأس منتهی شد.

معادلات آمریکا از تقسیم شدن منطقه خاورمیانه به هم ریخت

ریاست دیوان عدالت اداری کشور گفت: اگر امروز آمریکا عصبانی است به دلیل این است که تمام تلاش‌هایش برای معادله تقسیم منطقه به هم ریخته است.

وی تأکید کرد: ۲۲ بهمن روز یوم الله است و بار دیگر با امام و شهدا عهد و پیمان می‌بندیم که از راهبرد استقامت و مقاومت حمایت می‌کنیم و در مقابل آمریکایی‌ها ایستادگی خواهیم کرد.

حجت الاسلام بهرامی با تأکید بر شرکت در انتخابات دوم اسفندماه گفت: روز دوم اسفندماه با هر تفکر و اندیشه‌ای که داریم به پای صندوق‌های رأی می‌آییم و نمایندگانی انقلابی، متعهد به انقلاب و کاردان انتخاب می‌کنیم تا مجلسی در خور شأن انقلاب و نظام تشکیل شود.

کد خبر 4850605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha