۲۸ بهمن ۱۳۹۸، ۲۲:۲۴

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان سمنان:

۲۵۰۰ نفر برای برگزاری انتخابات درحوزه انتخابیه سمنان تلاش می‌کنند

۲۵۰۰ نفر برای برگزاری انتخابات درحوزه انتخابیه سمنان تلاش می‌کنند

سمنان - رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان سمنان گفت: برای حوزه انتخابیه سمنان، مهدی‌شهر و سرخه ۱۵۹ شعبه رأی‌گیری با دو هزار و ۵۰۰ نفر نیروی برگزارکننده تدارک دیده‌شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر فخری شامگاه دوشنبه در نشست آموزشی برگزارکنندگان انتخابات حوزه انتخابیه سمنان، مهدی‌شهر و سرخه به میزبانی سالن همایش‌های شهید مطهری سمنان بابیان اینکه این حوزه انتخابیه ۱۹۵ شعبه رأی‌گیری خواهد داشت، بیان کرد: دو هزار و ۵۰۰ نفر برای برگزاری انتخابات در این حوزه‌های رأی‌گیری تلاش می‌کنند.

وی بابیان اینکه حسن برگزاری انتخابات هدف این افراد است، بیان داشت: آموزش برگزارکنندگان انتخابات از سوی ستاد انتخابات استان سمنان موردتوجه قرار داشته و همگی با وظایف خود آشنا هستند.

معاون استاندار سمنان حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی را خواستار شد و گفت: این امر به اقتدار نظام اسلامی کمک می‌کند.

فخری اقتدار سیاسی نظام جمهوری مقدس جمهوری اسلامی ایران را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: تمامی زیرساخت‌ها برای حضور پرشور اقشار مردم در این رویداد مهم سیاسی فراهم‌شده است.

وی افزود: اعضای هیئت نظارت بر انتخابات به معنای واقعی امانتداران رأی مردم هستند و در استان از افراد کاردان و باشخصیت برای حُسن انجام این امور بهره‌مند هستیم.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان سمنان در ادامه گفت: تمامی مسئولان مربوطه برای برگزاری انتخابات پرشور و سالم در استان آمادگی کامل دارند.

فخری در خاتمه گفت: بازرسان نظارت بر انتخابات باید از مسائل قانونی در امر برگزاری انتخابات، آگاهی لازم را داشته باشند.

کد خبر 4855556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha