۳۰ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۳۵

رئیس پلیس راه مازندران:

جاده چالوس عصر جمعه یکطرفه می شود

جاده چالوس عصر جمعه یکطرفه می شود

ساری - رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای استان گفت: جاده چالوس عصر جمعه از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علیرضا قدمی اظهار داشت: به منظور تسهیل در تردد خودروها، محدودیت تردد از امروز در جاده‌های ارتباطی استان اجرا می‌شود.

سرهنگ قدمی با اشاره به تداوم ممنوعیت تردد انواع تریلر در جاده هراز افزود: رفت و آمد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و نیز ساعت ۶ تا ۲۴ فردا و جمعه در این جاده ممنوع است.

وی با بیان اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در جاده کرج - چالوس و بالعکس همچنان ممنوع است گفت: تردد انواع وسایل نقلیه ساعت ۱۵ تا ۲۳ جمعه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و با اعلام مأموران پلیس راه این جاده ساعت ۱۸ تا ۲۳ جمعه از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه است.

رئیس پلیس راه مازندران همچنین تصریح کرد: به دلیل برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه ۲ اسفند، محدودیت در جاده کرج - چالوس در صورت نیاز با اعلام مأموران پلیس راه در محل اعمال می‌شود و در غیر این صورت، تردد دو طرفه است.

به گفته سرهنگ قدمی مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و پیش شماره ۰۱۱ شبانه روز آماده پاسخگویی درباره وضع راه‌های استان است.

کد خبر 4856873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha