۱ اسفند ۱۳۹۸، ۹:۰۴

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

تخریب از ناحیه سلفی‌ها و وهابی‌ها/ مسلمانان مراقب خطر نفوذ باشند

تخریب از ناحیه سلفی‌ها و وهابی‌ها/ مسلمانان مراقب خطر نفوذ باشند

بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه تخریب از ناحیه سلفی‌ها و وهابی‌ها زیاد است، گفت: برادران شیعه و اهل سنت مراقب خطر نفوذ بهائیت و وهابیت باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید علیرضا عبادی صبح پنج شنبه در دیدار با حجت‌الاسلام سیدحامد علم‌الهدی معاون امور ایران در مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی اظهار کرد: تخریب از ناحیه سلفی‌ها و وهابی‌ها زیاد است و دشمنان برای بسیاری از افرادی که در سطح متوسط و پایین هستند شبهه ایجاد می‌کنند.

وی با بیان اینکه باید راه‌حلی برای مبارزه با این جریان اندیشیده شود، بیان کرد: استعمار بهائیت را در میان شیعه و وهابیت را در میان اهل سنت گسترش می‌دهد.

وی ادامه داد: برادران شیعه در مقابله با استعمار باید از خودشان دفاع کنند و بدانند که بهائیت ربطی به شیعه ندارد و برادران اهل سنت نیز باید از خودشان دفاع کنند و متوجه باشند که سیستم استعماری ربطی به اهل سنت ندارد.

وی برادران شیعه و سنی در حال حاضر با توجه به سوابق گذشته شرایط مسالمت‌آمیز خوبی باهم دارند، تصریح کرد: مسلمانان مراقب خطر نفوذ دشمن از طریق فرقه‌های ضاله باشند.

وی بر راه اندازی کانون تقریب مذاهب در دانشگاه‌ها تاکید کرد و بیان کرد: وقتی شبهات توسط دشمنان اسلام وارد می‌شود جامعه اسلامی آسیب پذیر می‌شود و باید فرهیختگان و دانشجویان در مقابل بازی استعمار با تحقیقات خودشان جامعه را بیمه کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به شهرستان درمیان و وجود جامعه اهل سنت استان در این شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: شاعری به نام آقای رفیعی در این شهرستان دارای دیوان شعری است که قابل ستایش است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی اضافه کرد: این شاعر اهل سنت ائمه ۱۲ گانه را به زیباترین بیانات شعری توصیف کرده و در وصف حضرت مهدی (عج)، سلسله نسب ایشان را از رسول خدا (ص) تا امام یازدهم آورده است.

کد خبر 4857553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha