۲ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۰۲

استاندار لرستان خبر داد:

ارتباط آن لاین با ۹۷ درصد شعب برقرار است/هلی برد صندوق به مناطق

ارتباط آن لاین با ۹۷ درصد شعب برقرار است/هلی برد صندوق به مناطق

خرم آباد- استاندار لرستان با اشاره به اینکه در حال حاضر ارتباط آن لاین با ۹۷ درصد شعب اخذ رای استان برقرار است، گفت: در برخی روستاها به دلیل بارش باران و برف، ارتباط با شبکه متصل نیست.

به گزارش خبرنگار مهر مستقر در ستاد انتخابات لرستان، سید موسی خادمی امروز جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مردم لرستان امروز در حال خلق حماسه‌ای جدید هستند، اظهار داشت: خوشبختانه کار سخت و سنگین انتخابات که از چندین ماه پیش آغاز شده بود، به خوبی در استان شکل گرفته و امروز به مراحل نهایی خود می‌رسید.

وی با بیان اینکه شروع کار شروع عالی بوده است و در همان ساعت ۸ صبح تقریباً همه شعب به شبکه وصل شدند، تصریح کرد: در چند روستا به دنبال بارش برف و باران شعب دیر تر به شبکه متصل شدند.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه چند نقطه خاص وجود دارد که با بالگرد صندوق را می‌رسانیم، افزود: الان بالگرد در استان مستقر است و صندوق‌ها را به این نقاط می‌رساند.

خادمی خاطرنشان کرد: این روستاها بیشتر در الیگودرز هستند و شامل ۱۰ تا ۱۲ تا روستا هستند.

وی یادآور شد: در بیش از ۹۷ درصد شعب اخذ رأی استان ارتباط آن لاین وصل شده است.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه در شبکه راه اندازی شده تعرفه‌های مصرف شده و مانده و اتصال شعب نمایش داده می‌شود و به صورت آن لاین وضعیت را رصد می‌کنیم، گفت: همه مقدمات لازم برای رأی گیری مردم فراهم شده است و تا کنون هم براساس بررسی‌ها، مشارکت خوب است، علی رغم اینکه در صبح رأی دهندگان کمتر مراجعه می‌کنند.

خادمی با بیان اینکه به مردم توصیه می‌کنم در ساعاتی که شعب خلوت است مراجعه کنند چون ممکن است بحث تمدید زمان رأی گیری را نداشته باشیم، تصریح کرد: از مردم می‌خواهم مراقب باشند اگر افرادی در اطراف شعب کارهای تخلف انجام می‌دهند یا نظم را به هم می‌زنند گزارش دهند.

وی با تاکید بر اینکه گشت‌های مستمری در اطراف شعب داریم و برای امنیت انتخابات همه امکانات را فراهم کرده‌ایم، افزود: امنیت برهم زنندگان نظم و امنیت دچار مشکل است و هرکس بخواهد اختلالی ایجاد کند برخورد جدی خواهد شد.

استاندار لرستان یادآور شد: نیروهای انتظامی در همه شعب حضور دارند و مردم اطمینان خاطر داشته باشند.

کد خبر 4858502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha