۳ اسفند ۱۳۹۸، ۲۱:۳۷

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک خبر داد؛

شناسایی ۳ مورد مشکوک به ابتلا به کرونا ویروس در اراک

شناسایی ۳ مورد مشکوک به ابتلا به کرونا ویروس در اراک

اراک- رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: سه بیمار که مشکوک به ابتلا به کرونا ویروس هستند در شهرستان اراک شناسایی شده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از علوم پزشکی اراک، سید محمد جمالیان اظهار داشت: در صورت تأیید تست قطعی بیماری این افراد به کرونا ویروس به مردم اطلاع رسانی می‌شود.

وی ادامه داد: بیمارانی که در شهرستان اراک تحت درمان می‌باشند رو به بهبود هستند و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک از مردم خواست ضمن رعایت آرامش و نکات بهداشتی برای پیشگیری از ابتلاء به کرونا ویروس، اطلاعات رسمی در خصوص این بیماری را از مراجع ذیصلاح پیگیری و دریافت کنند.

جمالیان گفت: اکنون ویزیت بیماری‌های عفونی در تمامی مراکز سرپایی شهرستان اراک از جمله کلینیک امام رضا (ع)، بیمارستان ولیعصر (عج) و کوثر انجام شده و مردم می‌توانند به این مراکز مراجعه کنند و در صورت نیاز به بستری توسط این کلینیک‌ها راهنمایی می‌شوند.

وی با یادآوری برگزاری نشست قرارگاه پدافند زیستی در استانداری مرکزی خاطرنشان کرد: در راستای کنترل سرعت انتشار کرونا ویروس تمامی مدارس و دانشگاه‌های این استان تعطیل اعلام شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: نیاز است برای کنترل انتشار ویروس کرونا ویروس در این شهرستان، مردم از حضور در مکان‌های شلوغ خودداری کنند.

کد خبر 4860322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha